همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

:اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ‪۸۹‬از امروز منتشر می‌شود


توکلی
:اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ‪۸۹‬از امروز منتشر می‌شود



اطلاعات ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد سال ‪۸۹‬از ساعت ‪۱۴‬امروز، شنبه برای مشاهده و ویرایش احتمالی از سوی داوطلبان، بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار فرهنگی ایرنا گفت: با توجه به برنامه زمانی پیش بینی شده، به منظور اطلاع بیشتر داوطلبان، ترتیبی داده شده تا اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی داوطلبان از امروز شنبه ‪۳۰‬آبان ماه ‪۸۸‬تا روز چهارشنبه ‪۴‬آذرماه ‪۸۸‬ بر روی سایت سازمان سنجش برای مشاهده داوطلبان و ویرایش اطلاعات در صورت ضرورت، قرار گیرد.

حسین توکلی افزود: به این ترتیب آن دسته از داوطلبان که نسبت به صحت اطلاعات وارد شده در تقاضانامه ثبت نام الکترونیکی خود اطمینان ندارند می توانند در فاصله زمانی تعیین شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی ‪www.sanjesh.org‬اشتباهات احتمالی تقاضانامه ثبت نامی خود را تصحیح کنند وی از داوطلبان خواست پس از ورود به سایت سنجش و مشاهده اطلاعات ثبت نامی خود، درصورت نیاز به ویرایش، با کلیک کردن بر روی گزینه ویرایش اطلاعات، وارد این مرحله شده و مورد یا موارد لازم را اصلاح کرده و در نهایت، گزینه تاییدرا انتخاب کنند.

توکلی با تاکید بر اینکه ویرایش و اصلاح اطلاعات تنها از طریق مراجعه به سایت سازمان سنجش امکان پذیر است به داوطلبان توصیه کرد از مراجعه حضوری یا ارسال درخواست کتبی به منظور اصلاح اطلاعات تقاضانامه ثبت نام خورد به سازمان سنجش بپرهیزند.

وی با اشاره به اینکه در ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ‪۸۹‬ برای ‪۱۴۱‬کدرشته امتحانی از ‪۱۴۵‬کدرشته امتحانی به طور متمرکز و توسط سازمان سنجش اقدام به عمل آمده است، خاطرنشان کرد: کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان و برگ راهنمای شرکت در آزمون از طریق شبکه اینترنت از روز ‪۲۶‬تا ‪۲۸‬بهمن ماه امسال در اختیار داوطلبان قرار داده می‌شود.

معاون سازمان سنجش یادآور شد: اطلاعیه سازمان سنجش در رابطه با کارت ورود به جلسه آزمون و دیگر اطلاعات مربوطه در نشریه پیک سنجش روزهای دوشنبه ‪۱۹‬ و ‪۲۶‬بهمن ماه ‪۸۸‬منتشر خواهد شد و همزمان بر روی سایت سنجش نیز قرار خواهد گرفت.

آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سال ‪۱۳۸۹‬و اولین مرحله پانزدهمین آزمون المپیاد علمی دانشجویی کشور در صبح و بعدازظهر روزهای چهارشنبه، ‪، ۲۸‬پنج شنبه ‪۲۹‬و جمعه ‪۳۰‬بهمن ماه ‪۸۸‬برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد