همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد


کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد


در کنکور سال88 داوطلبان برای اولین بار توانستند در محل زندگی خود در آزمون شرکت کنند، در این راستا سعی می‌کنیم در کلیه آزمون‌ها این اتفاق رخ دهد.
ایسنا: رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه کنکور کارشناسی ناپیوسته13 آذر برگزار می‌شود، از توزیع اینترنتی کارت ورود به جلسه این آزمون خبر داد.

مهندس سجادی جاغرق در شصتمین اجلاس شورای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به عملکرد مرکز آزمون در سال جاری، گفت: در کنکور سال88 داوطلبان برای اولین بار توانستند در محل زندگی خود در آزمون شرکت کنند، در این راستا سعی می‌کنیم در کلیه آزمون‌ها این اتفاق رخ دهد.

وی با اشاره به برگزاری آزمون کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد در 13 آذر، اظهار کرد: کارت آزمون کاردانی پیوسته به صورت اینترنتی توزیع شد، همچنین توزیع کارت آزمون کارشناسی ناپیوسته که در 13 آذر ماه برگزار می‌شود نیز به صورت اینترنتی توزیع خواهد شد.

سجادی افزود: همچنین رفع نقص و دیگر مسایل آزمون از طریق اینترنت انجام می‌شود.

وی با تاکید بر استفاده از افراد مجرب در حوزه‌های برگزاری آزمون، اظهار کرد: مجریان برگزاری این آزمون باید در شناسایی هویت داوطلبان و تطابق عکس آنها دقت لازم را داشته باشند.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، خاطر نشان کرد: ما کنترل‌های لازم را قبل و بعد از آزمون انجام می‌دهیم و احتمال سوء‌استفاده را به صفر رسانده‌ایم.

وی با اشاره به اهمیت حوزه‌بندی آزمون‌ها توسط واحدهای دانشگاهی، تصریح کرد: با وجودی که دو هفته بیشتر تا برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته باقی نمانده است، ولی هنوز 24 واحد حوزه بندی‌های خود را به ما گزارش نکرده‌اند‌.

جاغرق با اشاره به عدم تشکیل کلاسهای دانشگاهی در صورت عدم تکمیل ظرفیت، خاطر نشان کرد: مجوزی از سوی رییس دانشگاه اخذ کرده‌ایم که بر اساس آن عدم تشکیل کلاس‌های دانشگاهی در مناطق بررسی شود، تا طی آن تکلیف پذیرفته شدگان زودتر تعیین شود.

وی افزود: در نظر داریم از بهمن ماه کل این فرایند را به صورت اینترنتی انجام دهیم تا مناطق با استفاده از سایت بتوانند برای پذیرفته‌شدگانی که کلاس‌هایشان تشکیل نشده است، جایابی کنند.

وی با بیان این که مقدماتی فراهم شده تا صدور کارت دانشجویی در مناطق پرینت گرفته شود، تصریح کرد: شرکت کارکنان واحدهای دانشگاهی در آزمون برای همان واحد ممنوع است.

رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد در خاتمه خطاب به روسای واحدها خواستار استفاده از کارکنان دانشگاه برای مراقبت از حوزه‌های آزمونی شد و افزود: به ما گزارش‌های توسط بازرسان ارائه شده که برخی از واحدها به دلیل استفاده از افراد بی‌تجربه مشکلاتی را ایجاد کرده‌اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد