همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام 1500 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور در صنعت گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران خبر داد:
استخدام 1500 نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه های کشور در صنعت گاز

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران گفت: در سال جاری یک هزار و 500 نفر نیروی از دانش آموختگان دانشگاه های کشور جذب این شرکت می شوند.
به گزارش خبرنگار شانا، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در مراسم افتتاح دانشکده شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز اظهار داشت: دانشکده شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز بر اساس توافق نامه ای که در سال 81 بین وزارت نفت، استانداری فارس و دانشگاه شیراز منعقد شده بود، ساخته شده است.
مهندس عزیزالله رمضانی افزود: این طرح با سرمایه ای بالغ بر 240 میلیارد ریال از محل منابع داخلی شرکت ملی گاز ایران در مدت چهار سال اجرا شد.
وی ادامه داد: این دانشکده در زمینی به مساحت شش هزار و 200 متر مربع با زیربنای 18 هزار و 500 متر مربع و در 10 طبقه ساخته شده است که شامل سه بخش کلاس های درسی، مرکز کامپیوتر و کلاس درس آزمایشگاه و سایر تأسیسات اداری است.
معاون وزیر نفت در امور گاز، اظهار داشت: در صنعت گاز کشور بیش از 50 هزار نفر در حوزه های پالایش، انتقال و توزیع فعالیت دارند.
مهندس رمضانی افزود: شرکت ملی گاز ایران در قالب تفاهمنامه ای تعدادی از اعضای هیئت علمی دانشکده شیمی، نفت و گاز دانشگاه شیراز را برای طی تحصیلات تکمیلی بورسیه کرده است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد