همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سردرد میگرنی


تماس با سیب
فریبا رحمانی: مدتی است که به سردرد میگرنی، طبق تشخیص پزشک، مبتلا هستم. می‌‌خواستم بدانم که آیا سردردهای میگرنی انواع متعددی دارند؟ و راه درمان و مدت زمان درمان این بیماری چگونه است؟

بله، سردردهای میگرنی انواع مختلفی دارند که اکنون در قالب پاسخ به یک سوال امکان بررسی آنها نمی‌باشد، بنابراین در شماره‌های آینده سیب به این موضوع به طور مفصل خواهیم پرداخت که در این صورت شما پاسخ خود را به طور دقیق و کامل و از جنبه‌های مختلف این بیماری دریافت خواهید کرد.

زهرا قادری: مدتی است وقتی که بیش از یک ساعت با کامپیوتر کار می‌کنم، چشمانم اشک‌آلود می‌شود و با کمی سوزش همراه است، آیا من دچار بیماری چشمی‌ شده‌ام یا صرفا عواقب کار با کامپیوتر است؟

این مشکل طبق گفته‌های شما به احتمال زیاد چشمانتان مشکل در تطابق دارد. برای همین در قدم اول باید بینایی خود را توسط یک چشم‌پزشک تست نمایید که در صورت نبود مشکلی در این خصوص، در قدم بعدی مونیتور سیستم رایانه خود را عوض کنید و سعی کنید که هر نیم ساعت کار با کامپیوتر چشمان خود را بسته و مختصری استراحت کنید تا از بروز این عوارض پیشگیری نماید.

مطالب ارسالی: خانم سحر لطفی از کرج، خواسته بودید که مطلبی درخصوص عوارض ناشی از استفاده مکرر از محصولات غذایی کارخانه‌ای مانند انواع کنسروها و... در ویژه‌نامه سیب به چاپ برسد که این مورد به تحریریه سیب ارائه شده است تا در صورت امکان مطلبی در این مورد تهیه گردد.

یاشار کرامتی از تهران، از لطف شما درخصوص ویژه‌نامه سیب سپاسگزاریم.

و همچنین درخواست شما درخصوص چاپ مقاله‌ای در مورد اثرات داروهای گیاهی و نحوه کاربری آنها به تحریریه سیب ارائه شد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد