همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فروش ویژه بازی اورجینال PES 2015

فروش ویژه بازی اورجینال PES 2015



بازی اورجینال Pro Evolution Soccer 2015. بالاخره انتظار ها به پایان رسید! نسخه جدید بازی محبوب PES منتشر شد. اینبار واقعی تر و جذاب تر از همیشه. در بسته بندی اورجینال و شکیل برای اولین بار در ایران ...
همواره نبرد بین این که کدام یک از شبیه سازهای فوتبال، برتر از دیگری است، وجود داشته و خواهد داشت! در امسال نیز کمپانی KONAMI به ارائه ی محصول جدید خود پرداخته است که در این نسخه از بازی تغییرات گسترده ای در بازی رخ داده که می خواهد به رقابت با رقیب پیشینه ی خود، یعنی FIFA بپردازد. سیستم شوت زنی جدید بازی به بازیباز این اجازه را میدهد تا به هر شکلی که دوست دارد به سمت دروازه یا هدف شوت بزند و همین امر باعث ایجاد صحنه های مهیجی از درگیری بین مهاجمین و دروازه بان ایجاد میکند…. در آن سمت دروازه بان ها نسبت به شوت ها عکس العملهای مختلفی از خودشان نشان میدهند که این نشانگر انیمیشنهای بیشتر و بهتر در بخش دروازه بانی هست.
کونامی به روزهای اوج خود بازگشته و رقابتی جذاب با رقیب دیرینه خود FIFA راه انداخته است. کمپانی سازنده برای ساخت این بازی از موتور بازی سازی فاکس انجین استفاده کرده است تا بتواند با ارائه یک گیم پلی قدرتمند, تمام توجه ها را به سمت خودش معطوف کند.

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت: 8000 تومان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد