همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام زمان برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری هنر


  

اعلام زمان برگزاری آزمون‌های جامع و ادواری هنر

سومین آزمون جامع و بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر ۲۳ شهریور ماه برگزار می شود.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اله یاری مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری وزارت ارشاد گفت: سومین آزمون جامع و بیست و ششمین آزمون ادواری استانداردهای مهارتی بخش فرهنگ و هنر به صورت سراسری و همزمان در ۷۲ حوزه روز جمعه بیست وسوم شهریور ماه برگزار خواهد شد.     
وی با اشاره به تعداد شرکت کنندگان در این آزمون بیان کرد: سومین آزمون جامع شامل تعداد کل ۱۶۱۲۱ داوطلب در ۴۹ رشته و ۶۳ استاندارد است که از این تعداد ۲۰۹۱ نفر ساکن استان تهران هستند.         
این مدیر کل به تعداد شرکت کنندگان آزمون ادواری اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان آزمون مهارتی نیز ۲۱۰ نفر هستند که در ۳۲ رشته و ۵۸ استاندارد ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۱۵۳ نفر در استان تهران ساکن هستند.    
وی درباره زمان برگزاری آزمون عملی یادآور شد: آزمون های عملی این دوره در روزهای پنجشنبه ۲۲، شنبه ۲۴ و یکشنبه ۲۵ شهریور ماه جاری با حضور ناظران اعزامی دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری برگزار خواهد شد.
مدیر کل دفتر آموزش و دبیر کمیته راهبردی آزمون های مهارتی در پایان در تشریح تفاوت آزمون های ادواری و جامع عنوان کرد: آزمون جامع،  شامل فراگیرانی می شود که تا زمان برگزاری آزمون، استانداردهای مهارتی خود را در مراکز مهارت آموزی به پایان رسانده اند. آزمون ادواری نیز با هدف سنجش دانش نظری و عملی افراد ماهر، نیمه ماهر و استادکار بدون شرکت در مراکز مهارت آموزی برگزار می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد