همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرفته‌شدگان‌ نهایــی‌ دوره‌های‌ کاردانـی‌ ‌ نظام‌ جدیــد (دانشگاه فنی‌ و حرفـــه‌ای و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعــی )‌


  با حمد و سپاس‌ به‌ درگاه‌ خداوند متعال‌ و با آرزوی موفقیت برای کلیه داوطلبان عزیزی‌ که‌ در رشته‌های تحصیلی دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال 1397 پذیرفته‌ شده‌اند، بدین‌وسیله توجه پذیرفته‌شدگان نهایی را به مطالب ذیل معطوف می‌دارد.

الف‌ - پذیرفته‌شدگان‌ نهایی‌ رشته‌های‌ مختلف تحصیلــی:

 از کلیه‌ داوطلبانی‌ که‌ اسامی‌ آنها به‌ عنوان‌ پذیرفته‌‌شدگان‌ نهایی‌ اعلام‌ شده‌ است‌، دعوت‌ می‌نماید برای اطلاع از تاریخ و مدارک لازم برای ثبت‌نام (علاوه بر مدارک مندرج در این اطلاعیه) ابتدا به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای یا موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند. (آدرس پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فنی و حرفه ای برای پذیرفته‌شدگان دوره های روزانه و شبانه www.tvu.ac.ir می باشد). بدیهی است در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در سایت دانشگاه، پذیرفته‌شدگان لازم است با توجه‌ به‌ نشانی و آدرس مؤسسات مندرج در جداول شماره (4 و 5) صفحات‌ 101 الی 116 دفترچه ‌راهنمای‌ پذیرش رشته‌های تحصیلی دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1397، نسبت‌ به‌ شناسایی‌ مؤسسه محل‌ قبولی‌ خود اقدام و در یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ 97/06/20 و یا چهارشنبه مورخ 97/06/21 با در دست ‌‌داشتن ‌‌مدارک‌‌ لازم‌، به‌ شرح‌ مندرج‌ در بند «ب» این‌ اطلاعیه‌ برای‌ ثبت‌‌نام‌ به‌ موسسه محل‌ قبولی‌ خود مراجعه‌ نمایند. بدیهی است عدم مراجعه بموقع پذیرفته-شدگان برای ثبت نام به منزله انصراف از تحصیل آنان تلقی خواهد شد.

داوطلبانی که‌ در دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌1397 در ردیف پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی که ظرفیت آن برای نیمسال  اول می‌باشد قرار گرفته‌اند، به‌ شرطی‌ مجاز به ‌ثبت‌نام‌ در مؤسسه محل قبولی خود خواهند بود که‌ کلیه واحد‌های درسی‌ دوره ‌سه‌ ساله، کارورزی و کارآموزی خود را در رشته‌ مربوط حداکثر تا پایان شهریور ماه‌ 1397 (97/06/31) با موفقیت‌ طی‌ کرده‌ باشند و یا دارای دیپلم نظام قدیم (دوره چهارساله) باشند.

تبصره: پذیرفته شدگانی که کدرشته قبولی آنها مربوط به نیمسال دوم سال تحصیلی 98-1397 می‌باشد و تا پایان بهمن ماه سال جاری (97/11/30) موفق به دریافت گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه در رشته مورد نظر شوند، اجازه ثبت‌نام در نیمسال دوم سال جاری را خواهند داشت و در غیر اینصورت قبولی آنان باطل می‌باشد.

  ب - مدارک‌ لازم‌ برای‌ ثبت‌ نام‌ از پذیرفته‌شدگان: 

1- اصل‌‌ مدرک ‌‌دیپلم ‌متوسطه ‌‌نظام‌‌جدید یا گواهی‌ ‌موقت‌ ‌پایان ‌‌تحصیلات‌ متوسطه‌ نظام‌جدید در یکی‌ از شاخه‌های‌ کاردانش‌ یا فنی‌ و حرفه‌ای ‌صادره‌ از محل‌ تحصیل‌ مبنی‌ برگذراندن کلیه واحدهای درسی‌ در دوره ‌سه‌ساله‌، کارورزی و کارآموزی حداکثر تا پایان‌ شهریورماه‌ 1397 برای پذیرفته‌شدگان رشته‌های تحصیلی پذیرش مهرماه و گواهی مدرک تحصیلی تا تاریخ 97/11/30 برای پذیرفته‌شدگان کد رشته محلهای پذیرش بهمن‌ماه سال 1397.

2- اصل‌ مدرک‌ دیپلم‌ یا گواهی‌ موقت‌ پایان‌ تحصیلات‌ نظام‌قدیم ‌(هنرستان) مبنی‌ برگذراندن‌ کلیه‌ دروس‌ چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه.

3- اصل‌ شناسنامه‌ و دو برگ‌ فتوکپی‌ از تمام‌ صفحات‌ آن.‌

4- شش قطعه‌ عکس‌ 4×3 تمام‌ رخ‌ تهیه‌ شده‌ در سال ‌جاری‌.

5- ارائه رسید درخواست تاییدیه تحصیلی دیپلم به موسسه محل قبولی (درخواست تاییدیه تحصیلی می‌بایست از دفاتر پیشخوان دولت پیگیری و اقدام شود).

6- داوطلبان‌ مرد لازم‌ است‌ مدرکی‌ را که‌ وضعیت‌ نظام‌ وظیفه‌ آنان‌ را با توجه‌ به‌ بند ( 3-3) مندرج‌ در صفحات (2و3) دفترچه‌ راهنمای‌ پذیرش دوره‌های‌ کاردانی‌ نظام‌جدید (دانشگاه فنی ‌و حرفه‌ای‌ و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی) سال‌ 1397 مشخص‌ کند، ارائه‌ نمایند.

7-  داوطلبانی که با سهمیه رزمندگان، ایثارگران (شامل: 1- رزمندگان بسیجی . 2- رزمندگان جهادگر. 3- رزمندگان نیروهای مسلح. 4-خانواده معظم شهدا «پدر، مادر، خواهر و برادرشهید». 5- همسر و فرزندان معظم شهدا و یا مفقودالاثر. 6- جانبازان با جانبازی 25% و بالاتر و همسر و فرزندان آنان. 7- جانبازان با جانبازی زیر 25% و همسر و فرزندان آنان. 8- آزادگان عزیز و فرزندان و همسر آنان. 9- همسر و فرزندان رزمندگان بسیجی، جهادگر و یا نیروهای مسلح با حداقل شش ماه حضور داوطلبان در جبهه) پذیرفته‌شده‌اند، در زمان ثبت‌نام، ملزم به ارائه فرم و یا مدرکی در رابطه با تائید سهمیه ثبت‌نامی خویش نمی باشند و ملاک عمل برای ثبت نام آنان همان عنوان درج شده در فایل ارسالی از سوی این سازمان می باشد. بدیهی است درصورت عدم تایید سهمیه پذیرفته‌شدگان مذکور از سوی ارگان ذیربط، موضوع از طریق این سازمان به آن موسسه اعلام خواهد شد.

ج- قابل توجــه داوطلبان:

1- کارنامه علمی حاوی رتبه داوطلبان در هر یک از کدرشته‌های انتخابی در بین متقاضیان این کدرشته‌ها در سهمیه مربوط، با توجه به نمره‌کل و همچنین رتبه آخرین نفر پذیرفته‌شده در هر یک از کدرشته‌های انتخابی و سایر اطلاعات مربوط همزمان با اعلام نتایج در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل دسترسی می‌باشد.

2- با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی هایی که به صورت مختلف به عمل آمده، از صحت کدرشته محل قبولی اعلام شده پذیرفته‌شدگان اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه از طریق سایت در صورتی‌که درباره کد رشته های انتخابی و سایر مندرجات کارنامه سوالی داشته ‌باشند، می توانند حداکثر تا تاریخ 97/07/04 از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در سایت سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org در رابطه با کدرشته های انتخابی و مندرجات کارنامه، اقدام نمایند. لازم بذکر است داوطلبان از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است به کلیه مکاتبات (اینترنتی و یا غیراینترنتی) که بعد از تاریخ 4/7/97 در این خصوص صورت گیرد، ترتیب اثر داده نخواهد شد. ضمناً داوطلبان گرامی می توانند سوالات خود را با شماره تلفن 42163-021 نیز در میان بگذارند و از مراجعه حضوری خودداری فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد