همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه، تاریخ و نحوه توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌


  

اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور درباره تاریخ و زمان اعلام نتایج اولیه، تاریخ و نحوه توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) و همچنین زمان انتخاب رشته‌ در آزمون سراسری سال 1397

 ضمن آرزوی موفقیت برای داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری سال 1397 بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان آزمون مذکور می‌رساند که نتیجه اولیه آزمون از بعدازظهر روز چهار‌شنبه مورخ 97/05/10 به صورت کارنامه بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به آدرس: www.sanjesh.org  قرار خواهد گرفت. 

آن دسته از داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در این آزمون شوند، می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره 2) آزمون سراسری سال 1397 و انجام مراحل انتخاب رشته به شرح ذیل اقدام نمایند: 

1- دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) هر یک از گروه های آزمایشی مربوط از امروز سه‌شنبه مورخ 97/05/09 بر روی پایگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است و برای کلیه داوطلبان قابل مشاهده و دریافت می‌باشد.

2- دفترچه راهنمای مذکور علاوه بر اینکه از طریق سایت این سازمان قابل دریافت می‌باشد از صبح روز چهارشنبه مورخ 97/05/10 در کلیه باجه های روزنامه فروشی سراسر کشور توزیع می‌گردد. لذا داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی گردیده‌اند، می‌توانند با مراجعه به باجه های روزنامه فروشی شهرستان محل اقامت خود و با پرداخت مبلغ 15.000 (پانزده هزار) ریال (1500 تومان) بابت هر دفترچه به عنوان کارمزد توزیع دفترچه راهنمای انتخاب رشته، در زمان مقرر، نسبت به دریافت آن اقدام نمایند. لازم به تاکید است دفترچه مذکور رایگان بوده و بجز هزینه‌ای که برای کارمزد توزیع، تعیین گردیده هزینه‌ای دیگری نباید پرداخت گردد.

3- هر یک از داوطلبان گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر و یا زبانهای خارجی که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، می‌توانند دفترچه راهنمای انتخاب رشته گروه آزمایشی ذیربط را دریافت نمایند. ضمناً لازم به تأکید است که بخش پیوستهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته شامل شرایط و ضوابط مؤسسات خاص و همینطور آدرس و ضوابط و شرایط دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی منحصراً در سایت سازمان قرار دارد که به داوطلبان توصیه می‌شود برای انتخاب رشته و اطلاع از ضوابط و شرایط مؤسسات نسبت به مطالعه این بخش از طریق سایت سازمان اقدام نمایند.

4- کلیه داوطلبان می بایست پس از مطالعه دفترچه راهنمای انتخاب رشته های تحصیلی و بخش پیوستهای دفترچه راهنما کد رشته های  تحصیلی مورد علاقه خود را مشخص نموده و از تاریخ دوشنبه 97/05/15 لغایت شنبه 97/05/20 به ترتیب اولویت در فرم انتخاب رشته اینترنتی درج نمایند. 

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به منظور سهولت اطلاع رسانی و تسریع در انعکاس اخبار، اقدام به راه اندازی کانال اطلاع رسانی در پیام رسان های داخلی کرده است.

کاربران محترم پیام رسان های داخلی با نشانی های اعلام شده می توانند با عضویت در کانال واحد خبر و اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشوراز اخبار و مطالب مرتبط بهره مند گردند.

 پیام رسان سروش: http://sapp.ir/sanjeshprnoet

پیام رسان آی گپ: https://profile.igap.net/prnoetir

پیام رسان گپ: https://gap.im/prnoetir

پیام رسان بله:  prnoetir@

پیام رسان ایتا: https://eitaa.com/prnoetir

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد