همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام شد

  

نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اعلام شد

معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر روی سامانه خدمات الکترونیک قضایی به نشانی اینترنتی adliran.ir قابل مشاهده است.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، خالقی معاون آمار و فناوری اطلاعات دادگستری کل استان کرمان گفت: نتایج فراخوان تاسیس دفاتر خدمات الکترونیک قضایی بر روی سامانه خدمات الکترونیک قضایی به نشانی اینترنتی adliran.ir قابل مشاهده است.
وی با اشاره به اینکه این فراخوان در کلیه حوزه‌های قضایی شهرستان و بخش سراسر کشور برگزار و نتایج به صورت سراسری اعلام شده است، اضافه کرد: در این فراخوان امتیازات با توجه به مدرک تحصیلی، سابقه قضایی و حقوقی، مدیریت و مهارت‌های فناورانه در نظر گرفته شده است وهمچنین با در نظر گرفتن سهمیه‌های قانونی اقدام به اعلام بالاترین نمرات تا سه برابر ظرفیت هر حوزه قضایی شده است.
این مقام قضایی در استان کرمان اظهار داشت: فهرست افراد قبول شده پس از طی مراحل گزینش و مصاحبه‌های تخصصی در حوزه‌های قضایی مربوطه جهت اخذ پروانه معرفی می‌شوند.
خالقی در پایان خاطر نشان ساخت: در صورتی که متقاضیان به نتایج فراخوان اعتراض داشته باشند می‌توانند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ اعلام به سامانه adliran.ir مراجعه و اعتراض خود را ثبت کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد