همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت‌نام ایثارگران در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شد


  

ثبت‌نام ایثارگران در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی آغاز شد

مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع ثبت‌نام برای پنجمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.
 به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران از شروع ثبت‌نام برای پنجمین آزمون فراگیر دستگاه‌های اجرایی از روز یکشنبه، (23 اردیبهشت‌ماه) از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد.
حجت‌الله امانی با اعلام این خبر گفت: آزمون جذب و استخدام تعداد 18 هزار و 207 نفر در 9 دستگاه اجرایی شامل وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان دامپزشکی کشور، سازمان شیلات کشور، وزارت راه و شهرسازی، سازمان حفاظت محیط‌ زیست، وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان بیمه سلامت، سازمان ملی زمین و مسکن و سازمان اوقاف و امور خیریه در تاریخ 15 تیرماه 97 برگزار می‌شود.
وی افزود: ایثارگران جویای شغل واجد شرایط جهت بهره‌مندی از حداقل سهمیه 25 درصد ویژه ایثارگران باید در آزمون یاد شده شرکت کنند و پس از رقابت با سایر ایثارگران و اخذ بالاترین نمره و قبولی در مصاحبه تخصصی به استخدام دستگاه‌های یاد شده در می‌آیند.
مدیرکل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: آن دسته از ایثارگرانی می‌توانند از سهمیه حداقل 25 درصد بهره‌مند شوند که حتماً در سامانه سجایا (سامانه جامع اطلاع‌رسانی بنیاد) ثبت بیکاری خود را انجام داده باشند و ایثارگرانی که موفق به این کار نشده‌اند باید قبل از برگزاری آزمون با مراجعه به بنیاد شهر یا منطقه یا ورود به سایت ایثار و ثبت‌نام در سامانه برخط ثبت بیکاری خود را به انجام برسانند و چنانچه ایثارگری به این کار اقدام نکند امکان ثبت‌نام وی وجود نخواهد داشت. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد