همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرح سیم‌کارت هدیه


  

طرح سیم‌کارت هدیه

کلیه مشترکینی که تا پایان سال 96 اقدام به خرید هریک از سیم‌کارت‌های رایتل (دایمی، اعتباری و دیتا) نمایند و همچنین مشمول طرح سیم کارت هدیه نیز باشند، می‌توانند یک عدد سیم‌کارت هدیه اعتباری یا دیتا دریافت نمایند.

سیم‌کارت اعتباری هدیه

 

آن دسته از مشترکینی که در بازه زمانی اجرای طرح سیم‌کارت هدیه (تا پایان سال 96)، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ رایتل خود نمایند، می‌توانند از هدایای بسته آغازین سیم‌کارت اعتباری هدیه که در جدول زیر آمده‌است، بهره‌مند گردند.
لازم به ذکر است که با توجه به نوع سیم‌کارت انتخابی (دایمی، اعتباری یا دیتا)، روش دریافت سیم‌کارت هدیه متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

بسته آغازین سیم کارت اعتباری هدیه
مکالمه صوتی درون شبکه 10,000 دقیقه 30
پیامک درون شبکه 10,000 پیامک 30

سیم‌کارت‌ دیتا هدیه

 

آن دسته از مشترکینی که در بازه زمانی اجرای طرح سیم‌کارت هدیه (تا پایان سال 96)، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ رایتل خود نمایند، می‌توانند از هدایای بسته آغازین سیم‌کارت دیتای هدیه که در جدول زیر آمده‌است، بهره‌مند گردند.
لازم به ذکر است که با توجه به نوع سیم‌کارت انتخابی (دایمی، اعتباری یا دیتا)، روش دریافت سیم‌کارت هدیه متفاوت خواهد بود که در ادامه به آن اشاره خواهد شد.

بسته آغازین سیم کارت دیتای هدیه
اینترنت 3G/4G 50 مگابایت 30
اینترنت 3G/4G 1 گیگابایت (ساعات افت مصرف) 30
پیامک درون شبکه 1000 عدد 30

روش‌های دریافت سیم‌کارت هدیه

 

مشترکین سیم‌کارت اعتباری و دیتا
پیامک حاوی کد هدیه برای این دسته از مشترکین، 72 ساعت پس از اولین استفاده از سیم‌کارت خریداری شده، برای آنها ارسال خواهد شد. این مشترکین 30 روز فرصت دارند تا با مراجعه به صفحه ثبت‌نام و خرید سیم‌کارت هدیه و استفاده از این "کد هدیه"، نسبت به ثبت‌نام یک سیم‌کارت اعتباری یا دیتای رایگان به نام خودشان و یا فرد دیگری اقدام نمایند و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند گردند.
لازم به ذکر است که ارسال این سیم‌کارت از طریق پست و به‌‌صورت رایگان خواهد بود.

مشترکین سیم‌کارت دایمی
آن دسته از مشترکینی که در بازه زمانی اجرای طرح سیم‌کارت هدیه (تا پایان سال 96)، اقدام به خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت‌ دایمی رایتل نمایند، می‌توانند از روش‌های زیر نسبت به دریافت یک عدد سیم‌کارت اعتباری یا دیتای هدیه خود، اقدام نمایند و از هدایای بسته آغازین آن، بهره‌مند گردند:

  • مشترکینی که به‌‌صورت حضوری به فروشگاه‌های رایتل مراجعه و اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی رایتل نمایند، بلافاصله سیم‌کارت هدیه خود را دریافت خواهند نمود.
  • مشترکینی که از طریق وب‌سایت رایتل و یا با مراجعه به نمایندگی‌های رایتل اقدام به خرید سیم‌کارت دایمی نمایند، سیم‌کارت هدیه خود را به‌صورت رایگان و از طریق پست دریافت خواهند نمود.
  • سیم‌کارت هدیه نیز به نام مشترک سیم‌کارت دایمی، ثبت می‌گردد.

نکات:

  • مدت اعتبار کلیه هدایا 30 روز بوده و پس از اولین استفاده از سیم‌کارت محاسبه می‌گردد. لازم به ذکر است که پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.
  • بسته‌های هدیه و بسته‌های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته‌ها هستند.
  • جزییات مربوط به قوانین و مقررات طرح‌ها و بسته‌ها از طریق تماس با مرکز خدمات مشتریان قابل دسترسی است.
  • درصورت اتمام هریک از خدمات موجود در بسته (تماس صوتی، حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و ...)، می‌توانید از سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار آن، استفاده نمایید.
  • برخورداری از خدمات سرویس اینترنت نسل چهارم رایتل بدون نیاز به تعویض سیم کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهی 4G و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم دستگاه شما در کلیه طرح های رایتل فراهم می باشد.
  • استفاده از کلیه هدایای بسته آغازین (شامل تماس صوتی، پیامک، و اینترنت) تنها در مناطق تحت پوشش شبکه نسل‌های نوین رایتل امکان‌پذیر است؛ در مناطق خارج از پوشش‌دهی رایتل، استفاده از خدمات پایه، شامل تماس صوتی، پیامک و اینترنت تحت پوشش خدمت رومینگ ملی (شبکه نسل دوم / 2G اپراتورهای میزبان) و مطابق تعرفه‌های عادی شبکه رایتل (خارج از بسته) میسر است.
  • اتباع خارجی مقیم ایران، مشمول این طرح نمیگردند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد