همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ ثبت ‌نام پذیرش در دوره های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1397


  

بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و پذیرش در دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای سال 1397 می‌رساند که با توجه به مصوبه دهمین جلسه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مورخ 96/11/30، پذیرش برای کلیه رشته‌های دوره‌های مذکور در سال 1397 صرفاً براساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) خواهد بود و با توجه به اعلام دفتر گسترش آموزش عالی این پذیرش منحصراً برای دانشگاه فنی و حرفه‌ای صورت خواهد پذیرفت. 

لذا با توجه به مراتب فوق ثبت‌نام و انتخاب رشته برای دوره‌های مذکور بصورت اینترنتی از روز یکشنبه مورخ 97/03/06 آغاز و در روز شنبه مورخ 97/03/12 پایان می‌پذیرد. کلیه متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (که همزمان با ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی:  www.sanjesh.org قابل دسترسی می‌باشد) و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به پایگاه اطلاع رسانی اشاره شده مراجعه و نسبت به ثبت‌نام وانتخاب رشته برای پذیرش در دوره‌های فوق اقدام نمایند.

ضمناً به اطلاع می رساند با توجه به تغییر نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش برای تحصیلات متوسطه، نحوه پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در سال 1398، در زمان مقرر اطلاع رسانی خواهد شد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد