همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

12 جایزه بزرگ برای کانال های پرمخاطب در «بله» از طرف بانک ملی

  

12 جایزه بزرگ برای کانال های پرمخاطب در «بله»

چهارشنبه 13 دی 1396
بانک ملی ایران به 12 کانال دارای بیشترین عضو در پیام رسان «بله» هدایای ارزنده ای اهدا خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، از دسترس خارج شدن پیام رسان های غیر بومی بسیاری از کسب و کارهای مبتنی بر آنها را با مشکلات متعدد رو به رو کرده است. این در حالی است که مخاطبان این کسب و کارها همواره برای پرداخت یا انتقال وجوه با موانعی مواجه بودند.

با این حال پیام رسان بومی «بله» بسیاری از این مشکلات را حل کرده است. این پیام رسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و علاوه بر قابلیت های معمول پیام رسان ها، قابلیت های منحصر به فرد در حوزه تراکنش های بانکی دارد.

این پیام رسان می تواند به خوبی مورد استقبال مخاطبان کانال های دارای تراکنش مالی قرار بگیرد. کانال های دارای محصول، کانال های آموزش حوزه های مالی و امثال آن می توانند از این بستر برای تسهیل امور کاربران خود استفاده کنند.

مخاطبان کانال در «بله» بدون نیاز به خروج از پیام رسان و باز کردن سایر اپلیکیشن های پرداخت، می توانند در همان بستر بسیاری از امور مالی خود را انجام دهند.

پرداخت قبض موبایل، خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو و پرداخت عوارض خروج از جمله خدمات بانکی است که اکنون بر روی پیام رسان «بله» ارائه می شود.

بانک ملی ایران کانال های پرمخاطب ایجاد شده بر بستر «بله» را در تاریخ 12 بهمن ماه ارزیابی و به 12 کانال دارای عضو بیشتر جوایزی اهدا خواهد کرد.

مخاطبان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با نشانی الکترونیکی support@bale.ai و بخش گزارش و بازخورد در پیام رسان «بله» ارتباط برقرار کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد