همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

شرکت بیمه پاسارگاد ( سهامی عام)، به منظور گسترش خدمات بیمه ای در نظر دارد تعدادی نماینده فعال بر اساس شرایط زیر پذیرش نماید :


  

شرکت بیمه پاسارگاد ( سهامی عام)، به منظور گسترش خدمات بیمه ای در نظر دارد تعدادی نماینده فعال بر اساس شرایط زیر پذیرش نماید :

شرایط پذیرش متقاضیان حقیقی

۱- تابعیت دولت جمهوری اسلامی ایران.

۲- اعتقاد به اسلام یا یکی دیگر از ادیان رسمی کشور.

۳- نداشتن سوء پیشینه کیفری و عدم اعتیاد به مواد مخدر.

۴- داشتن گواهی پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم ( برای آقایان ).

۵-  نداشتن اشتغال به کار در وزارتخانه ها، موسسات و شرکتهای دولتی و غیر دولتی،  نهادهای عمومی غیر دولتی، نیروهای نظامی و انتظامی.

۶- داشتن مدرک تحصیلی و سابقه کار مفید بیمه ای مورد تایید به شرح  زیر :

۱-۶ ) کارشناسی در رشته بیمه (و یا سایر رشته ها با گرایش بیمه) بدون نیاز به داشتن سابقه کار بیمه ای.

۲-۶) کارشناسی در رشته های مرتبط (شامل اقتصاد، امور مالی، حسابداری، آمار، مدیریت و حقوق) با یک سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی.

۳-۶) کارشناسی در سایر رشته با دو سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی.

۴-۶) دیپلم و یا فوق دیپلم با سه سال سابقه کار بیمه ای فنی و تخصصی.
مدارک موردنیاز  :

۱- تصویر آخرین مدرک تحصیلی ۴- اصل گواهی سابقه کار بیمه ای

۲- تصویر تمام صفحات شناسنامه وکارت ملی ۵- چهارقطعه عکس ۴×۳

۳- تصویر کارت پایان خدمت یا معافیت دائم( آقایان ) ۶- تکمیل فرم درخواست نمایندگی

توضیحات  :

* ازمتقاضیان واجد شرایط برای انجام مصاحبه دعوت خواهد شد .

*  متقاضیانی که به جز سابقه کار مفید بیمه ای ، از سایر شرایط برخوردار باشند، در صورت تشخیص بیمه پاسارگاد برای شرکت در  دوره های آموزشی دعوت خواهند شد و در صورت گذراندن دوره های مورد نظر و موفقیت در آزمون نمایندگی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران  قراردادی مطابق با آئین نامه شماره ۷۵ (آئین نامه تنظیم امور نمایندگی بیمه) با آنها منعقد می گردد .

*  ارسال درخواست ، انجام مصاحبه و یا شرکت در دوره های آموزشی هیچگونه تعهدی برای بیمه پاسارگاد ایجاد نمی کند .

*  بیمه پاسارگاد در رد یا قبول هر یک یا تمامی درخواست ها مجاز می باشد .

خواهشمند است مدارک وفرم درخواست را به نشانی زیر ارسال و روی پاکت عنوان درخواست نمایندگی و شهر موردنظررا بنویسید .

تهران ، خیابان فاطمی ، نبش خیابان هشت بهشت ،پلاک ۲ کدپستی : ۱۴۱۴۷۶۴۱۳۷
شرایط اخذ شرکت نمایندگی
۱) تشکیل نمایندگی حقوقی به شکل شرکت سهامی خاص با مسئولیت تضامنی یا شرکت تعاونی
۲) تأیید اساسنامه نمایندگی توسط شرکت بیمه
۳) انحصار فعالیت به نمایندگی بیمه
۴) وجود حداقل سه عضو هیئت مدیره
۵) داشتن حداقل ۵۰۰ میلیون ریال سرمایه
۶) ارائه گواهی نامه بانک حاکی از تأدیه قسمت نقدی سرمایه، حداقل به مقدار ۵۰ درصد کل سرمایه نماینده حقوقی
۷) صورت کامل اسامی سهامداران، مدیران و میزان سهام هر یک از آنها
۸) گواهی عدم سوء پیشینه کیفری مدیران
۹) داشتن مدیر عامل و عضو بیمه ای هیئت مدیره طبق شرایط مندرج در ماده ۹ این آیین‌نامه
۱۰) صورت جلسات مجمع عمومی مؤسس و هیئت مدیره
۱۱) اظهارنامه ثبت نمایندگی حقوقی و تأییدیه نام آن

ماده ۷) ثبت نمایندگی حقوقی و هرگونه تغییرات بعدی از جمله تغییر در مفاد اساسنامه، میزان سرمایه، ترکیب سهامداران، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره آن، موکول به رعایت مقررات این آیین نامه و با مسئولیت و موافقت شرکت بیمه طرف قرارداد خواهد بود.
تبصره: شرکت بیمه موظف است قبل از ثبت نمایندگی حقوقی بیمه و هرگونه تغییرات بعدی آن، نظر بیمه مرکزی ایران را استعلام نماید. عدم اعلام نظر بیمه مرکزی ایران ظرف مدت ۲۰ روز به معنای موافقت با ثبت نمایندگی حقوقی یا تغییرات بعدی آن خواهد‌بود.

ماده ۸) نماینده حقوقی موظف است ترازنامه و حساب سود و زیان خود را طبق فرم نمونه ای که بیمه مرکزی ایران تهیه و به شرکتهای بیمه ابلاغ می‌نماید، تنظیم کند و پس از تصویب در مجمع عمومی سهامداران خود، نسخه ای از آن را برای بررسی و تأیید به شرکت بیمه طرف قرارداد ارسال نماید.
تبصره ۱:  شرکت بیمه موظف است حداکثر تا پایان مرداد هر سال، ترازنامه و حساب سود و زیان هر یک از نمایندگان حقوقی خود را به بیمه مرکزی ایران ارسال کند.
تبصره ۲: نماینده حقوقی موظف است در هر سال مالی حداقل ۱۰ درصد از سود سالانه خود را به عنوان اندوخته سرمایه ای در حساب‌های خود منظور نماید.

ماده ۹) مدیر عامل و حداقل یک عضو هیئت مدیره نماینده حقوقی، علاوه بر شرایط مندرج در ماده ۴ این آیین نامه باید واجد یکی از شرایط زیر باشند:
۹-۱) داشتن حداقل مدرک کارشناسی در رشته بیمه و یا سایر رشته‌ها با گرایش بیمه و دو سال سابقه کار بیمه‌ای فنی و تخصصی در نمایندگی بیمه، یا کارگزاری بیمه، یا ارزیابی خسارت بیمه ای، یا شرکت بیمه و یا بیمه مرکزی ایران.
۹-۲) داشتن حداقل مدرک کارشناسی در سایر رشته ها و سه سال سابقه کار بیمه‌ای فنی و تخصصی در نمایندگی بیمه، یا کارگزاری بیمه، یا ارزیابی خسارت بیمه ای، یا شرکت های بیمه و یا بیمه مرکزی ایران.
تبصره: در صورتی که مدرک تحصیلی مدیر عامل و عضو بیمه ای هیئت مدیره در نمایندگی‌های حقوقی ثبت شده قبل از ابلاغ این آیین نامه، دیپلم یا کاردانی بوده  باشد به ترتیب، چهار سال و دو سال به سابقه کار مندرج در این بند اضافه می‌شود.

ماده ۱۰) نماینده حقیقی و مدیر عامل، اعضای هیئت مدیره و سهامداران نمایندگی حقوقی نمی توانند در وزارتخانه ها، مؤسسات و شرکت‌های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی شاغل باشند یا به عنوان نماینده دیگری یا کارگزار حقیقی فعالیت کنند. علاوه بر این، اشخاص مذکور نمی توانند در شرکت‌های بیمه غیردولتی و سایر نمایندگی ها یا کارگزاری‌های حقوقی بیمه شاغل بوده و یا بیش از ۱۰ درصد، سهام داشته باشند.
تبصره: مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره و کارکنان شاغل (اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و ساعتی) شرکت‌های بیمه و بیمه مرکزی ایران، نمی توانند به عنوان نماینده حقیقی فعالیت نمایند و یا در نمایندگی‌های حقوقی، سمت یا سهم داشته باشند.

ماده ۱۱) نمایندگی حقوقی با موافقت قبلی شرکت بیمه طرف قرارداد و اجازه بیمه مرکزی می تواند دفتر فرعی دایر نماید، مشروط بر آن که مسئول دفتر فرعی، شرایط نماینده حقیقی را داشته باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد