همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دعوت از شرکتها و دست اندرکاران تکنولوژی برای اجرای طرح پایلوت کنتورخوانی هوشمند


  شنبه

مشاور مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران خبر داد:
دعوت از شرکتها و دست اندرکاران تکنولوژی برای اجرای طرح پایلوت کنتورخوانی هوشمند

مشاور امور فاوای مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، از انتشار فراخوان برای اجرای طرح پایلوت کنتورخوانی هوشمند در سطح این شرکت خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران؛ صمدی اسکویی با اشاره به اینکه یکی از اهداف مهم این شرکت افزایش تعامل با مشترکین خود از طریق ارتقاء سطح سرویس دهی به آنان می باشد، اظهار داشت: در این راستا،استفاده از مدل های کنتورخوانی هوشمند به عنوان امکاناتی مؤثر در قرائت، نظارت و مدیریت مصرف و اطلاع رسانی به مشترکین بعنوان یک طرح راهبردی تصویب گردیده است.

وی تصریح نمود: برای راستی آزمایی فناوریهای نوین هوشمندسازی، شرکت ملی گاز ایران در نظر دارد که چندین طرح پایلوت مطابق با چارچوب الزامات و انتظارات مورد نظر را به انجام برساند.

وی در خاتمه از کلیه شرکتها و دست اندرکاران تکنولوژی، سازندگان کنتور، اپراتورهای تلفن همراه و ... که علاقمند هستند در اجرای طرح پایلوت کنتورخوانی هوشمند باتوجه به چارچوب اعلام شده فعالیت نمایند، دعوت به همکاری نمود.
گفتنی است متقاضیان می توانند حداکثر ظرف مدت 6 ماه از تاریخ اعلان این اطلاعیه آمادگی خود را بصورت کتبی ضمن مطالعه و پذیرش چارچوب الزامات و انتظارات پیوست این خبر و سوابق کاری مرتبط با این موضوع به شرکت ملی گاز ایران به آدرس؛ خیابان کریمخان زند، خیابان آبان جنوبی، نبش خیابان سپند، ساختمان شهدای شرکت ملی گازایران، طبقه چهارم، دفتر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات اعلام نمایند تا نسبت به عقد تفاهم نامه اقدام گردد.
چارچوب الزامات و انتظارات به زبان انگلیسی از طریق لینک زیر قاابل مشاهده است.

لینک فایل


فایل های مربوطه :
elzamat_IT.pdf355.867 KB
smart gas metering.pdf452.301 KB
کلمات کلیدی : کنتورخوانی , هوشمند , پایلوت , فراخوان
تاریخ به روز رسانی:1396/8/6 شنبه
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد