همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رونمایی از یخچال متحرک با کنترل صوتی + عکس


  رونمایی از یخچال متحرک با کنترل صوتی + عکس در حالی‌که با پیشرفت تکنولوژی روزبه‌روز شاهد سریع‌تر و راحت‌تر شدن امور زندگی روزمره هستیم؛ یکی از شرکت های مشهور تولید لوازم خانگی در رویداد IFA 2017 از مدل مفهومی یک یخچال متحرک رونمایی کرد.

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آی تی رسان، شاید بارها برای شما نیز این اتفاق افتاده باشد که از خستگی یا بی‌حالی توان بلند شدن و رفتن به سمت آشپزخانه برای برداشتن یک نوشیدنی از درون یخچال را نداشته باشید. حال نظرتان درمورد یخچالی که مواد غذایی را به سمت شما و در جایی که نشسته‌اید بیاورد چیست؟ حال شاید دیگر این مورد چندان دور از دسترس نباشد چراکه پاناسونیک مدل مفهومی یخچالی را معرفی کرده که به درخواست‌های صوتی کاربران پاسخ داده و به سمت کاربر حرکت می‌کند.

به عبارت دقیق‌تر با داشتن این یخچال‌ها کافیست هنگام تشنگی یا گرسنگی خود، یخچال را صدا زده و از او بخواهید که به سمت شما بیاید تا مثلا یک لیوان شیر بنوشید. نکته جالب دیگر در رابطه با محصول موردنظر این بوده که فضای بسیار کمی اشغال می‌کند و می‌تواند یک گزینه ایده‌آل برای خانه‌های کوچک باشد.

با این وجود پاناسونیک فعلا تنها از مدل مفهومی این یخچال پرده‌برداری کرده و هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی این محصول طراحی و تولید گردد.

با توجه به این‌که خانه‌های امروزی در حال کوچک‌تر شدن هستند، شاید روزی وجود چنین یخچال‌هایی کاملا ضروری به‌نظر برسد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد