همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ویژگی های بزرگترین تبلت سامسونگ


  

به بزرگی کهکشان‌ها

اگر نسل فبلت‌های سامسونگ (کوچک‌تر از تبلت، بزرگ‌تر از گوشی)، همین روند را طی کند، احتمالا در سال‌های آینده در جیب کاربران جا نمی‌شود! گلکسی نوت 8 به‌عنوان آخرین نماینده سامسونگ از خانواده نوت بتازگی رونمایی شده است.

یک گوشی عظیم‌الجثه 6.3 اینچی که ترکیبی از بهترین‌ها را در سخت‌افزار و نرم‌افزار به کار گرفته تا رقیبی باشد برای گوشی بعدی آیفون که زمان زیادی تا معرفی آن نمانده است. «که دونگ جین»، مدیرعامل سامسونگ موبایل گفته انتظار دارد آخرین دستپخت شرکتش 15 درصد بیشتر از گلکسی اس 7 یعنی بیش از 11 میلیون دستگاه بفروشد. باید منتظر ماند و دید آیا انتظارات سامسونگ برآورد می‌شود و این شرکت می‌تواند مصیبتی را که بر سر گلکسی نوت 7 آمد، به دست فراموشی بسپارد؟

سخت‌افزار

شاید بتوان گفت برترین ترکیب سخت‌افزاری سال 2017 را در گلکسی نوت 8 می‌بینیم. نبض این دستگاه را یک چیپست اسنپدراگون 835 یا نسخه ارتقا یافته اگزینوس 8895 تامین می‌کند که نسخه تراشه اسنپدراگون 835 در ایالات متحده آمریکا و نسخه دیگر در سایر نقاط جهان عرضه می‌شود. شش گیگابایت رم از نوع LPDDR4 و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای آن درنظر گرفته شده است؛ البته چینی‌ها می‌توانند صاحب گلکسی نوت 8 با 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز بشوند.

دوربین

سامسونگ این بار به پرچمداران دیگر شرکت‌ها اقامه کرده و میزبان دو دوربین حرفه‌ای 12 مگاپیکسلی در کنار هم شده است. یکی از این دوربین‌ها لنز واید (عریض) و دیگری لنز تله (بسته) دارد که ترکیب این دو، بزرگنمایی اپتیکال دو برابری را فراهم می‌کند و همچنین می‌توانید از افکت‌های مختلف عمق میدان بهره ببرید. در واقع دوربین دوگانه به شما امکان فوکوس را قبل و بعد از ثبت عکس می‌دهد. هر دو دوربین به لرزشگیر اپتیکال مجهز شده‌اند که می‌تواند لرزش‌ها و تکان‌های دست را اصلاح کند. این دقیقا همان برگ برنده نوت 8 در رقابت دوربین‌هاست، زیرا در آیفون 7 در حالی که لنز واید از تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر بهره می‌برد، لنز تله فوتوی آن از این قابلیت بی‌نصیب مانده است.

نرم‌افزار

اندروید 7.1.1 نوقا به‌صورت پیش‌فرض روی گلکسی نوت8 نصب شده که انتظاری هم جز این نداشتیم.

سامسونگ رابط کاربری «سامسونگ اکسپرینس» را چاشنی اندروید نوقا کرده تا کاربران از اپلیکیشن‌های اختصاصی خانواده نوت نیز بهره ببرند. دستیار صوتی بیکسبی نیز به عضو جدید و هوشمند این پرچمدار کره‌ای اضافه شده تا کاربری متفاوت‌تری را تجربه کنید.

طراحی

اگر می‌خواهید بدانید این گوشی چقدر بزرگ است، باید بگوییم کمی از گلکسی اس 8 پلاس، آیفون 7 پلاس و پیکسل اکس‌ال بزرگ‌تر است. این گوشی عظیم‌الجثه 162.5 میلی‌متر طول و 74.5 میلی‌متر عرض دارد، اما به دلیل طراحی و بدنه باریک دستگاه هنور هم می‌توان با یک دست با آن کار کرد. گلکسی نوت 8 سه رنگ خواهد داشت: مشکی نیمه‌شب، طوسی ارکیده‌ای و طلایی افرایی.

نمایشگر

غول جدید سامسونگ یک نمایشگر 6.3 اینچی از نوع سوپر امولد و رزولوشن +QHD با حداقل حاشیه دارد که مصداق بارز شعار معروف تبلیغات این روزهای سامسونگ یعنی «نمایشگر بیکران» است. این نمایشگر از تمام نسخه‌های قبلی خود بزرگ‌تر است.

قلم S Pen

خانواده نوت سامسونگ را با قلم آنها می‌شناسیم، قلمی که قابلیت‌های بیشتری به کاربر حرفه‌ای می‌دهد. S Pen در گلکسی اس 8 قوی‌تر از همیشه ظاهر شده و با نوک ظریف‌تر، حساسیت بهتر و مقاومت در برابر آب، قابلیت‌های بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این قلم به شما کمک می‌کند خلاقیت خود را پرورش دهید، مثلا نقاشی بکشید، متن را به‌صورت انیمیشن ارسال کنید و مواردی مشابه.

پشتیبانی از داک DeX

این گوشی را می‌توانید با قرار دادن روی داک به‌عنوان یک رایانه شخصی استفاده کنید. داک DeX از ماوس و صفحه کلید نیز پشتیبانی می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد