همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تاریخ پرینت کارت،محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1395

اطلاعیه شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری درباره‌ تاریخ پرینت کارت،محل رفع نقص کارت و زمان‌ برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال 1395

  ضمن‌ آرزوی‌ توفیق‌ برای‌ داوطلبان آزمون‌ کارشناسان رسمی دادگستری سال 1395، بدین‌ وسیله‌ به‌ اطلاع‌ می‌رساند آزمون در صبح روز جمعه مورخ 95/8/14  در 11 شهرستان برگزارخواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 9:30 صبح روز جمعه مورخ 95/8/14 آغاز و درهای ورود به جلسه امتحان نیمساعت قبل از شروع فرآیند بسته خواهد شد، لذا کلیه داوطلبان می‌بایست قبل از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

لینک مربوط به پرینت کارت شرکت در آزمون برای کلیه داوطلبان از روز دوشنبه مورخ 1395/8/10 بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org قرار خواهد گرفت. لذا کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون‌، برای تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون باید در تاریخ تعیین شده به شرح فوق به سایت سازمان سنجش به آدرس مذکور(قسمت آزمونهای استخدامی و ...) مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات درخواستی یک نسخه پرینت از کارت شرکت در آزمون تهیه نمایند و براساس زمان، تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. 

داوطلبان چنانچه در خصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور در روز پنجشنبه مورخ 95/8/13 از ساعت 8:30 الی 12:00 و 14:00 الی 17:00 براساس جدول شماره 2 (دو) اطلاعیه پرینت کارت به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص مراجعه نمایند.

شورای عالی کارشناسان رسمی دادگستری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد