همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی همدان


  

ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 96-95

 

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند ثبت نام صرفا به صورت اینترنتی در این دانشگاه انجام می گیرد و خواهشمند است از مراجعه حضوری به معاونت آموزشی خود داری فرمائید.

 

تاریخ ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری پنجشنبه مورخ اول مهر لغایت سوم مهر 95 میباشد

 

 

 

 تاریخ ثبت نام اینترنتی کارشناسی ناپیوسته:  دوشنبه 29 شهریور لغایت 31 شهریورماه و شروع کلاسها برای پذیرفته شدگان نیمه اول طبق مصوبه دانشگاه 3 مهر میباشد

 

برای ورود به سیستم از کد ملی و شماره داوطلبی استفاده نمایید

 

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

 

ابتدا تصویر مدارک ذیل را اسکن وبا فرمت Jpeg ذخیره نمایید . ضمنا"حجم (Size ) فایل نباید ازKB150 بیشتر باشد. در ارسال تصویر کارت ملی دقت فرمایید تصویر پشت و روی کارت ملی را اسکن کرده و به صورت فایل یکجا ارسال نمایید.

 

مدارک مورد نیاز:

1   اسکن یک قطعه عکس جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامی کامل )

2 اسکن  صفحه اول شناسنامه

3 اسکن کارت ملی پشت و رو

4 اسکن کارت پایان خدمت ، معافیت ،برگ سبز اعزام به خدمت ،یا گواهی حین خدمت سربازی از محل خدمت ( جهت برادران)

5 اسکن  آخرین مدرک تحصیلی( در صورت نداشتن مدرک هر گونه گواهی که نشاندهنده فراغت از تحصیل باشد )

 

تمام فرمهای  موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان تحویل مدارک اصلی به دانشگاه همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ناپیوسته سال تحصیلی 96-95

1- اصل شناسنامه + 2 سری تصویر از تمام صفحات آن

2- اصل کارت ملی + 2 سری تصویر پشت و روی کارت

3- 6 قطعه عکس 3*4

4- اصل یا گواهی موقت کاردانی + 2 سری تصویر آن

5- حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی و بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت

6- ارائه گواهی پایان خدمت لایحه طرح نیروی انسانی بر حسب مورد حداکثر تا 31 شهریور 1395 و یا 30 بهمن 1395 و یا گواهی معافیت از طرح

7- اصل کارت پایان خدمت ،معافیت ،برگه سبز آماده به خدمت یا نامه حین انجام خدمت سربازی + 2 سری تصویر آن

 

برنامه زمانبندی جهت تحویل مدارک دانشجویان کارشناسی  ناپیوسته سال تحصیلی 96-95

     

دوشنبه     12  مهر         دانشکده پرستاری و مامایی        از ساعت 8 الی 13        دانشکده پرستاری و مامایی

 سه شنبه   13 مهر          دانشکده بهداشت                      از ساعت 8 الی 13        دانشکده بهداشت   

چهارشنبه  14  مهر         دانشکده پیراپزشکی                  از ساعت 8 الی 13        دانشکده  پیراپزشکی     

 

 

مدارک لازم جهت ثبت نام دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 96-95

 

1- اصل شناسنامه + 4 سری تصویر از تمام صفحات آن

2- اصل کارت ملی + 4 سری تصویر پشت و روی کارت

3- 8 قطعه عکس 3*4 پشت نویسی شده

4- پایان طرح +2 سری تصویر آن

5- اصل کارت پایان خدمت ،معافیت ،برگه سبز آماده به خدمت یا نامه حین انجام خدمت سربازی +2 سری تصویر آن

6- اصل و یا گواهی موقت کارشناسی + 2 سری تصویر آن

7- تسویه حساب صندوق رفاه + 2سری تصویر آن

8- موافقت بدون قید و شرط بالاترین مقام اجرایی سازمان جهت کارمندان دولت .

9- فرم تعهد شماره 1 و 2 که در سایت موجود میباشد.

10- فرم های تکمیل شده گزینش که در سایت موجود میباشد.

11- فرم تکمیل شده شناسنامه  کارشناسی ارشد که در سایت موجود میباشد.

برنامه زمانبندی جهت تحویل مدارک دانشجویان کارشناسی ارشد ناپیوسته سال تحصیلی 96-95

 

شنبه        17  مهر          دانشکده پزشکی                            از ساعت 8 الی 13    دانشکده پزشکی

یکشنبه     18 مهر           دانشکده بهداشت                            از ساعت 8 الی 13   دانشکده بهداشت         

دوشنبه     19  مهر         دانشکده پرستاری و پیراپزشکی          از ساعت 8 الی 13    دانشکده پرستاری و پیراپزشکی       

 

 

آدرس دانشگاه : چهارراه پژوهش – روبروی پارک مردم – دانشگاه علوم پزشکی همدان

 

تذکر مهم : پذیرفته شده گرامی جهت آشنایی با مقررات آموزشی لازم است آیین نامه آموزشی مربوط به رشته و مقطع خود را از سایت معاونت آموزشی دانشگاه(پانل آیین نامه های آموزشی) دانلود کرده و بر حسب مورد استفاده نمایید.

تذکرات مهم :

1) پذیرفته شده پسری که مشمول خدمت سربازی هستند و از معافیت تحصیلی استفاده می کنند ،لازم است برگه درخواست معافیت تحصیلی را از سایت دانلود و تکمیل نمایند  و با الصاق یک قطعه عکس 3*4 همراه مدارک مورد نیاز در زمان مقرر به دانشگاه تحویل دهند.

2 )عدم مراجعه جهت تحویل مدارک در تاریخهای مذکور به منزله انصراف قطعی پذیرفته شده تلقی می گردد.

3)   درصورت وجود نقص مدارک خواسته شده ثبت نام  پذیرفته شده انجام نخواهد گردید.

4)   باتوجه به اینکه ممکن است پس از ثبت نام پذیرفته شده در دوران تحصیل به تصویر مدارک نیاز داشته باشد توصیه موکد می گردد، حداقل یک نسخه از مدارک تحصیلی برای خود تهیه نمایید.

5)  تشکیل پرونده از پذیرفته شدگان فقط براساس برنامه اعلام شده و با ارائه اصل شناسنامه و اصل کارت ملی و پس از شناسایی و تائید واحد مربوطه انجام می گردد. بنابراین اگر پذیرفته شده محترم ثبت نام الکترونیکی را انجام نداده باشد، تشکیل پرونده وی در موعد تعیین شده امکان پذیر نخواهد بود .

6)  بدیهی است در هر زمان که دانشگاه ثبت نام پذیرفته شده رابه علت مغایرت با مقررات یا نقص مدارک مهم غیرمجاز تشخیص دهد، بلافاصله از ادامه تحصیل پذیرفته شده جلوگیری به عمل خواهد آورد.

7)   درصورت درخواست پذیرفته شدگان برای دریافت گواهی اشتغال به تحصیل، پس از تشکیل پرونده این امر امکان پذیر خواهد بود.

 

 

 

 

لازم به ذکر است که معاونت دانشجویی دانشگاه تعهدی در قبال واگذاری خوابگاه ندارد  .            (شماره تماس معاونت دانشجویی  38380617 38381018)

 

در صورت بروز اشکال در ثبت نام  می توانید با شماره تلفن 32516632-081 تماس حاصل فرمایید.

 

شماره تماس واحد تحصیلات تکمیلی : 32514017-081

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد