همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بهمن گلبار نژاد

  

علت مرگ بهمن گلبار نژاد

بهمن گلبار نژاد صبح امروز27 شهریور  در دوچرخه سواری ماده C4 دچار آسیب دیدگی شد و در صحنه درمان موقت شد اما به هنگام انتقال به بیمارستان دچار ایست قلبی شد و به همین دلیل درگذشت.

گلبارنژاد روز ۱۷ سپتامبر 2016 ( 27 شهریور 95 ) در حادثه ای تلخ و در حین رقابتهای دوچرخه سواری جاده در پیست پونتال دچار حادثه شد و به دلیل ایست قلبی از میان ما رفت.

علت مرگ بهمن گلبار نژاد

گلبارنژاد در جنگ ایران و عراق پای چپ خود را از زیر زانو از دست داد و با پای مصنوعی رکاب می زد.

رئیس‌جمهوری درگذشت بهمن گلبارنژاد دوچرخه‌سوار کشورمان حین مسابقات پاراالمپیک ریو را تسلیت گفت.

به گزارش ایسنا در پیام رییس جمهور آمده است : حادثه تلخ درگذشت بهمن گلبار نژاد دوچرخه سوار عزیزمان حین مسابقات پارالمپیک ریو همه ما را در اندوه فروبرد روحش شاد.

کمیته ملی المپیک درگذشت جانباز سرافراز بهمن گلبار نژاد که در بازیهای پارالمپیک 2016 ریو در حین مسابقه و افتخار آفرینی برای کشور عزیزمان دچار سانحه شد را تسلیت گفت.

به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تسلیت کمیته ملی المپیک آمده است:

خبر در گذشت بهمن گلبار نژاد جانباز سرافراز کشورمان و از ملی پوشان تیم ملی دوچرخه سواری که در بازیهای پارالمپیک ریو در حین افتخار آفرینی برای میهن عزیزمان در شیب تند مسیر مسابقه دچار سانحه شده است،مایه  تالم خاطر جامعه ورزش کشور شد.

ضمن تسلیت این حادثه تلخ ورزشی به جامعه ورزش کشور و کاروان پارالمپیکی کشورمان بخصوص خانواده داغدارش،از درگاه خداوند متعال برای این قهرمان عزیز طلب مغفرت و برای خانواده محترم وی صبر جمیل مسئلت می نماید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد