همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید مدت زمان ثبت‌نام و انتخاب رشته در آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 ,و اصلاحات جدید


  پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته آزمون دوره‌های کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1395 بدین‌وسیله‌ به ‌اطلاع‌ متقاضیان آزمون مزبور می‌رساند، با توجه به برخی اصلاحات و اعلام رشته محل‌های جدید علاوه بر رشته‌های تحصیلی مندرج در دفترچه راهنمای آزمون فوق‌الذکر و به منظور مساعدت برای ثبت‌نام و درج کدرشته‌ محل‌های انتخابی، مقرر گردید به داوطلبان ذیربط اجازه داده شود تا پایان روز یکشنبه مورخ 95/3/23 نسبت به ثبت‌نام و انتخاب رشته اقدام نمایند.

لذا متقاضیان لازم است براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه راهنمای مربوط و همچنین کدرشته محل‌های تحصیلی و این اطلاعیه، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب کدرشته محل‌های مورد علاقه خود حداکثر تا پایان روز یکشنبه مورخ 95/3/23 منحصراً از طریق سایت اینترنتی این سازمان اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام خود را تکمیل و کدرهگیری ثبت‌نام دریافت نموده‌اند نیز، در صورت تمایل و با توجه به مندرجات این اطلاعیه، می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی و یا اولویت‌های انتخابی خود تا تاریخ فوق‌الذکر اقدام نمایند.
 
الف) اصلاحات کلی دفترچه راهنما:
ظرفیت کدرشته محل 4172 از مجموعه رشته امتحانی 512- علوم ورزشی مربوط به دانشگاه غیرانتفاعی امام رضا(ع) از 60 نفر به 40 نفر کاهش پیدا کرده است.
مؤسسه غیرانتفاعی البرز قزوین به دانشگاه ارتقاء یافته است. لذا عنوان صحیح «دانشگاه غیرانتفاعی البرز ـ قزوین می‌باشد».
آدرس مؤسسه غیرانتفاعی رسالت کرمان به شرح زیر می‌باشد: کرمان، انتهای خیابان گلدشت، نبش خیابان عباد.
تلفن: 33232881-33210007   نمابر: 33227767-034   نشانی وبگاه: www.resalatkerman.ir
 
ب) حذفیات کدرشته محل از دفترچه راهنما:
با توجه اعلام رسمی مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی وابسته به سازمان میراث فرهنگی، کدرشته محل‌های 2805 از مجموعه رشته امتحانی 214- علمی کاربردی معماری، 4932 از مجموعه رشته امتحانی 602- علمی کاربردی صنایع دستی، 4935 از مجموعه رشته امتحانی 603- علمی کاربردی مرمت و احیای بناهای تاریخی و 5108 از مجموعه رشته امتحانی 607- موزه داری مربوط به دوره روزانه آن مرکز آموزش عالی از جداول کدرشته‌ محل‌های مندرج در دفترچه راهنما حذف شده است و به عبارت دیگر پذیرش دانشجو در این کدرشته محل‌ها صورت نخواهد پذیرفت.
 
توضیح مهم: با توجه اینکه در کدرشته امتحانی 607- موزه‌داری، منحصراً مرکز آموزش عالی میراث فرهنگی اقدام به پذیرش دانشجو می‌نماید، این کدرشته امتحانی از مجموعه رشته‌های امتحانی آزمون مزبور حذف می‌شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد