همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام ۵۰۰ نفری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی


  

خبر ۹ خرداد ۹۵ – استخدام ۵۰۰ نفری دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

 

خبرگزاری صدا و سیما: معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: تا دو هفته آینده شرایط جذب ۵۰۰ نفر نیروی جدید در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام می‌شود.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛ دکتر فتحی در نشست خبری هفته دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود:‌ برگزاری این استخدام از طریق سازمان سنجش خواهد بود و بیشتر از رشته های رشته‌های پزشکی؛ پزشکی عمومی،‌ دندانپزشکی، پرستاری و پیراپزشکی جذب نیرو خواهیم داشت.
معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی،‌ گفت: سال گذشته با افزایش ۱۸ درصدی مراجعه‌کننده به مراکز درمانی مواجه بوده‌ایم در حالی که در ۶ ماه نخست طرح تحول سلامت در سال ۹۳، دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ۲۳ هزار مراجعه‌کننده داشت؛ اما در سال گذشته این میزان بیشتر و به بیش از ۲۷۰ هزار نفر نیز رسید.
وی با بیان اینکه بخش‌های NICU و CCU و کلینیک‌های ویژه در اورژانس‌ ۵ بیمارستان این دانشگاه که بیشترین خدمات را ارائه می‌دهند راه‌اندازی شد گفت: مهمترین دغدغه دانشگاه در حال حاضر بدهی بیمه ها است که ‌۶ درصد مطالبات به صورت حضوری در بیمارستان‌ها پرداخت و مابه‌التفاوت این هزینه‌ها توسط بیمه پرداخت می‌شود و بدهی بیمه‌ها به بیمارستان ها موجب شده  دریافتی‌ها بسیار عقب‌تر از خدمات باشد.
وی ادامه داد: ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات بیمه‌ای ما است که بیمه خدمات درمانی ۱۷۰ میلیارد تومان بدهی دارد.
دکتر فتحی ادامه داد: برای جذب ۹۰ نفر هیأت علمی به صورت فراخوان اقدام کرده و مجوز استخدام ۲۷۰ نفر پرستار گرفته ایم که تا امروز ۱۶۰ پرستار مشغول به کار شده‌اند.
وی گفت:‌ همچنین۵۰۰ نفر نیز به صورت شرکتی جذب شده‌اند و تا ۲ هفته آینده از طریق سازمان سنجش ۵۰۰ نفر دیگر نیز استخدام خواهند شد که اغلب مجوز جذب در رشته‌های پزشکی عمومی،‌ دندانپزشکی، پرستاری و پیراپزشکی است که با جذب این نیروها در زمینه پرستاری ۶۰ درصد مشکلات رفع خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد