همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

واژگونی مینی بوس حامل معلمان و دانش آموزان در ازنا/ یک نفر جان باخت و وضعیت چهار مصدوم وخیم است


 


روزهای بروجرد- حال چهار نفر از مصدومین مینی بوس حامل دانش آموزان که در محور دورود ازنا واژگون شده بود وخیم اعلام شده است.

به گزارش ایرنا بر اثر واژگونی یکدستگاه مینی بوس حامل دانش آموزان در محور دورود - ازنا یک نفر کشته و 9 نفر زخمی شدند.

محسن محمدی معاون فوریت های پزشکی لرستان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت: در این حادثه چهار مصدوم بد حال شامل یک مورد شکستگی مهره، یک نفر ضربه شدید به سر و شکستگی دست، یک مورد شکستگی سینه و له شدگی ریه و ضربه به لگن و یک نفر بر اثر شدت ضربه به سر به بیمارستان شهید چمران بروجرد اعزام شدند.

وی افزود: علاوه بر این دو نفر از زخمی شدگان این حادثه رانندگی در بخش جراحی بیمارستان هفت تیر شهرستان دورود بستری هستند و سه نفر نیز مرخص شده اند.

به گفته سرهنگ مرتضی چغلوند رئیس پلیس راه لرستان حادثه واژگونی مینی بوس در عصرسه شنبه در کیلومتر 15 جاده دورود – ازنا در روستای ترشاب رخ داد که بر اثر این حادثه یک نفر در صحنه تصادف جان خود را از دست می دهد و مصدومان حادثه نیز توسط مرکز اورژانس شهرستان دورود به بیمارستان هفت‌تیر این شهر منتقل‌شدند.

وی با بیان اینکه این مینی بوس حامل دانش آموزان و فرهنگیان شهرستان ازنا بوده گفت: علت واژگونی این مینی بوس بارندگی و لغزندگی شدید جاده و همچنین مشکل فنی این وسیله نقلیه بوده است.

چغلوند یادآور شد: لاستیک های این مینی بوس مشکل فنی داشته است که راننده نیز بر اثر لغزندگی شدید جاده نتواسته این وسیله نقلیه را کنترل کند و همین امر واژگونی این مینی بوس را در پی داشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد