همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه بانک ملی


  

حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه

 
 معرفی خدمت
حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه یکی دیگراز دستاوردهای مهم بانکداری اسلامی است که این فرصت را در اختیار صندوق های قرض الحسنه محلی، اداری، صنعتی، خانوادگی و افراد نیکوکار قرار می دهد تا با گشایش این حساب در شعب بانک ملی ایران نیت خیرخواهانه خود را در جهت رفع حوائج ضروری و نیازهای فوری نیازمندان و افراد مورد نظر خود تحقق بخشند.
 بانک ملی ایران با عقد قراردادی ضمن نگهداری سپرده این صندوق ها، مسئولیت عملیات اجرایی اعطای تسهیلات را به نیابت از آنها بر عهده می گیرد.
 براساس این قرارداد، اعطاکننده قرض الحسنه، متقاضی دریافت تسهیلات را رسماً به بانک معرفی و بقیه فرایند کاری از قبیل احراز هویت، اختصاص تسهیلات، نوبت بندی وصول اقساط و ... بدون هیچ هزینه ای بر عهده بانک خواهد بود.
پرداخت قرض الحسنه به افراد مختلف، نگهداری و تنظیم حساب های دریافت و پرداخت و به ویژه پیگیری و مطالبه اقساط وجوه مربوطه از نظر وقت، هزینه و بعضاً محذورات اخلاقی مشکلاتی را دربردارد. به علاوه افراد نیکوکار به دلایل مختلف از جمله اجر معنوی (درجهت انجام اعمال حسنه به طور پنهانی) مایل نیستند نامشان برای برای قرض  گیرنده مسخص باشد. بانک ملی ایران از طریق گشایش حساب سپرده قرض الحسنه ویژه این خدمات را به اشخاص حقیقی و حقوقی ارائه می دهد. همچنین خدمات ویژه ای از طرف این بانک برای صاحبان حساب سپرده قرض الحسنه پس انداز ویژه درنظر گرفته شده است.

 نحوه افتتاح حساب و اعطای تسهیلات از محل حساب
 نیکوکاران عزیز می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک ملی ایران مبادرت به افتتاح حساب قرض الحسنه پس انداز ویژه به نام خود نموده و تسهیلات مورد نظر را با شرایطی که مایل هستند به لحاظ ضمانت، مدت، مبلغ و... به متقاضیان مد نظر خود تخصیص داده و بانک نسبت به اعطاء تسهیلات، دریافت اقساط و برگشت وجوه شما اقدام می نماید.
دارنده حساب می تواند هر شخصی را که مایل باشد برای دریافت قرض الحسنه به بانک معرفی نمائید. بانک طبق نظر صاحب حساب و با مبلغی که او تعیین نموده است  به فرد مود نظر قرض الحسنه اعطاء می نماید.

 طرف حساب قرض گیرنده بانک بوده و قرض الحسنه مستقیماً توسط بانک به افراد مورد نظر پرداخت می شود. از نظر تنظیم اسناد مربوطه نیز بانک طبق مقررات خود عمل می نماید.

 میزان تسهیلات براساس نظر صاحب حساب و با توجه به موجودی حساب پرداخت گردیده و مبلغ باقیمانده در صورت تمایل، توسط صاحب حساب قابل برداشت و یا اعطاء قرض الحسنه به دیگری می باشد.

صاحب حساب می تواند به میزانی که اقساط از طریق بانک وصول می شود افراد جدیدی را برای دریافت قرض الحسنه معرفی نماید.

از مصادیق سالم دریافت کنندگان قرض الحسنه، مراجعین به بانک کارگشایی هستند که با گرو گذاشتن زینت آلات مختصر خود جهت رفع نیاز از شعب کارگشائی  بانک قرض الحسنه دریافت می نمایند.
چنانچه شما نیز مایل باشید مبلغی راجهت رفع مشکلات اینگونه متقاضیان اختصاص و به صورت قرض الحسنه در اختیار آنان قرار دهید، بانک در این خصوص نیز با نظر شما مبادرت به اعطاء قرض الحسنه به آنان و وصول اقساط مربوطه می نماید.

 مزایای حساب برای دارنده آن

25 درصد تخفیف در کارمزد تسهیلات اعطایی
تخصیص بودجه جهت اعطای تسهیلات قرض الحسنه به اشخاص ثالث تا سقف 50 درصد میانگین رسوبی مانده حسابها.
بهره مندی از بخشودگی کارمزد کلیه خدمات بانک تا سقف 50 درصد.
شرکت در قرعه کشی حسابهای قرض الحسنه پس انداز سالانه بانک

نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa 8 - فروردین‌ماه - 1395 ساعت 19:21 http://maloosak.69.mu

در شکفتن جشن نوروز براتون سلامتی و بهروزی، طراوت و شادکامی، عزت و کامیابی را آرزومندم.خیلی خوشحال میشم عزیزم به منم سر بزنین
9865

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد