همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ساعات کار شعبه های بانک پاسارگاد در روزهای پایانی سال 1394 اعلام شد

بانک‌پاسارگاد ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت فرارسیدن سال نو و آرزوی سلامتی و موفقیت برای کلیه هم‌وطنان گرامی، ساعات کار شعبه‌های خود در روزهای پایانی سال 1394 را اعلام کرد.

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش مبادلات پولی و بانکی و به‌منظور رفاه حال مشتریان، کلیه شعبه‌های بانک‌پاساگاد در تهران و شهرستان‌ها از روز شنبه مورخ 22 اسفند لغایت پنج‌شنبه مورخ 27 اسفند 1394 به استثنای روزهای یکشنبه مورخ 23 اسفند (تعطیل رسمی) و سه‌شنبه مورخ 25 اسفند، به طور یکسره تا ساعت 18، آماده ارایه انواع خدمات بانکی به هم‌میهنان گرامی هستند. در روز سه‌شنبه مورخ25 اسفند، شعبه‌های بانک پاسارگاد تا ساعت 16 و در روز جمعه مورخ 28 اسفند، از ساعت 9 صبح الی 13 انواع خدمات بانکی را به مشتریان ارایه خواهند کرد.

هم‌میهنان گرامی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی این بانک به شماره 82890 تماس حاصل کنند.

 

 

به اطلاع مشتریان گرامی می‌رساند؛ بابت کارمزد دریافت پیامک بانکی، به ازای هر 6 ماه، 50 هزار ریال به صورت خودکار از حساب شما کسر می‌شود. خواهشمند است در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک بانکی، حداکثر تا تاریخ 7 اسفند ماه 1394 عدد 1 را به شماره 50009000 ارسال فرمایید.

مشتریان گرامی می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک‌پاسارگاد به شماره 82890 تماس حاصل فرمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد