همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آگهی استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند


  آگهی استخدام شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند

شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود طبق ضوابط استخدام نیروی انسانی در صنعت نفت و از محل تایید مجوز شماره 168921 مورخ 1394/7/19 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی ریاست جمهوری، تعداد 200 نفر از داوطلبان بومی استان مرکزی واجد شرایط و علاقمند به خدمت در مقاطع، رشته‌ وگرایش‌های تحصیلی ذکر شده در جدول ذیل (جدول شماره 1) را از طریق برگزاری آزمون علمی (کتبی)، مصاحبه فنی/تخصصی و روانشناختی، انجام مراحل گزینش و طب صنعتی، برای خدمت در شهرستان شازند استان مرکزی به صورت پیمانی استخدام می‌‌نماید. داوطلبان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جزئیات و شرایط استخدام و همچنین ثبت‌ نام در آزمون استخدامی از تاریخ 94/11/12 لغایت 94/11/22 به سایتwww.ikorc.ir مراجعه نمایند.

«جدول شماره1: مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز »

مقطع تحصیلی ردیف رشته تحصیلی گرایش تعداد مورد نیاز
صرفاً مرد مرد یا زن جمع
کارشناسی 1 مهندسی مکانیک سیالات، جامدات، تاسیسات حرارتی و برودتی، ماشین آلات، ساخت و تولید 12 - 12
2 مهندسی شیمی شیمی، پالایش، گاز، پتروشیمی، صنایع پتروشیمی، طراحی فرایندهای صنعت نفت 41 - 41
3 مهندسی برق قدرت 9 - 9
4 الکترونیک، کنترل، ابزار دقیق، کنترل و ابزار دقیق 4 2 6
5 مهندسی ایمنی صنعتی مهندسی ایمنی صنعتی، مهندسی ایمنی با گرایش‌های بازرسی فنی، حفاظت فنی 1 1 2
6 مهندسی بهداشت حرفه‌ای - - 1 1
جمع 67 4 71
کاردانی 7 شیمی تمامی گرایش‌ها به جز صنایع غذایی، صنایع قند‌سازی و صنایع تولید رنگ، کاغذ 94 - 94
8 مکانیک تمامی گرایش‌ها به جز نقشه کشی صنعتی، صنایع اتومبیل،مکانیک خودرو، تاسیسات بهداشتی 35 - 35
جمع 129 - 129
جمع کل 196 4 200


الف) شرایط داوطلبان استخدام:
1- شرایط عمومی:
1-1 تابعیت کشورجمهوری اسلامی ایران.
2-1 ایمان و اعتقاد به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه و متدین به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور مصرح در قانون اساسی
3-1عدم سوءپیشینه کیفری.
4-1 عدم اعتیاد به دخانیات، مواد مخدر و روان گردان.
4-1 داشتن تندرستی و توانائی کامل جسمانی و روانی به تائید سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت.
5-1دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان).
6-1 عدم تعهد واشتغال به کار به صورت پیمانی، آزمایشی و رسمی درسازمانها و موسسات دولتی و مراکز وابسته به آنها و همچنین
عدم استخدام پیمانی/ رسمی در شرکتهای تابعه صنعت نفت.
7-1 دارا بودن یکی از شرایط اجزاء( 3) یا( 4 )ذیل بند (د).

2- شرایط سنی:
حداکثر سن برای فارغ‌ التحصیلان مقطع کاردانی 26سال و کارشناسی 30 سال می‌باشد.
تبصره 1-2:مدت زمان انجام خدمت سربازی به حداکثر سن داوطلبانی که خدمت نظام وظیفه خود را انجام داده باشند افزوده می‌شود.
تبصره 2-2: مدت سابقه کار داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت داشته باشند و یا به صورت قرارداد تمام وقت بر اساس ضوابط‌ مصوب در واحدهای تابعه صنعت نفت شاغل باشند، در صورت پرداخت حق بیمه در مدت سابقه کار به حداکثر سن اضافه می‌شود. همچنین مدت سابقه کار خارج از صنعت نفت افرادی که تجربه کاری مفید و مرتبط با شغل مورد نیاز دارند در صورت ارائه مدرک لازم و گواهی پرداخت حق بیمه بابت سوابق مذکور، تا پنج سال به حداکثر سن اضافه می‌گردد که این دسته از افراد درصورت راهیابی به مرحله مصاحبه فنی/ تخصصی می‌بایست نسبت به ارائه اصل گواهی سابقه کار به همراه گواهی پرداخت حق بیمه اقدام نمایند.
تبصره 3-2: شرط حداکثر سن برای داوطلبان بومی حداکثر تا3 سال قابل افزایش می‌باشد.
تبصره 4-2 :ملاک عمل برای محاسبه تاریخ گواهی فراغت از تحصیل، معافیت دائم و پایان خدمت وظیفه عمومی و محاسبه سن داوطلبان، روز برگزاری آزمون می‌باشد.
تذکرمهم:در هرحال و تحت هیچ شرایطی حداکثر سن داوطلبان استخدام با مراعات کلیه تبصره‌های فوق نباید برای مقطع کاردانی از 32 سال ومقطع کارشناسی از 35 سال بیشتر باشد.

3- شرط معدل:
حداقل معدل کل فارغ‌التحصیلی داوطلبان استخدام در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی 13می‌باشد.
تبصره 1-3: برای داوطلبانی که تجربه کاری در واحدهای تابعه صنعت نفت را داشته باشند و یا به صورت قراردادی تمام وقت براساس ضوابط مصوب در صنعت نفت شاغل باشند، به ازاء هر سال سابقه خدمت در صنعت نفت دو دهم (0.2) نمره و حداکثر یک نمره در شرایط معدل تقلیل داده می‌شود.
تبصره 2-3: در مورد داوطلبان بومی (طبق تعریف مندرج در جزء 3 ذیل بند د) برای مقطع کاردانی یک نمره و مقطع کارشناسی نیم نمره در شرایط معدل فوق قابل تقلیل است.
تبصره3-3: داوطلبان بومی واجد شرایط تبصره‌‌های (1-3) و (2-3)فقط از مزایای یکی ازتبصره‌های مذکور (هر کدام به نفع داوطلب باشد) بهره‌مند خواهند شد.
تبصره 4-3:دانش آموختگان رشته‌های فنی مقاطع تحصیلی کارشناسی دانشگاه‌های «تهران، صنعتی شریف، صنعتی امیر کبیر،
صنعتی اصفهان،صنعت نفت،تربیت مدرس،شیراز،علم و صنعت ایران،خواجه نصیر الدین طوسی و فردوسی مشهد» با تقلیل یک نمره در شرط معدل می‌توانند در آزمون استخدامی شرکت نمایند.
تذکر مهم: در هر حال، حداقل معدل با مراعات تبصره‌های فوق،نبایستی در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی از 12 کمتر باشد.

4- شرایط اختصاصی :
حسب ماده 21 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران پنج درصد( 5% )سهمیه استخدامی به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت اختصاص دارد.
تبصره 1-4- ثبت نام و شرکت در آزمون جهت رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد(25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت الزامی بوده، لیکن از شرط سن و معدل معاف می باشند.
تبصره 2-4 – رعایت شرط سنی ، معدل، جنسیت، مقطع و مدرک تحصیلی و همچنین رعایت سایر شرایط مندرج در آگهی برای همسران و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه جهت ثبت نام و شرکت در آزمون الزامی می باشد.
تبصره 3-4 – بکارگیری نیروهای مشمول تبصره های (1-4 و 2-4 ) فوق مشروط به ثبت نام و شرکت در آزمون، حسب بالاترین نمرات فضلی بین ایثارگران مشمول و به میزان سهمیه تخصیصی بر اساس اولویت امتیاز مکتسبه، ‌موفقیت در مصاحبه ، طب صنعتی و احراز شرایط عمومی گزینش امکانپذیر خواهد بود.
تبصره 4-4- معافیت های مندرج در تبصره (1-4) این بند صرفاً به میزان پنج درصد (5%) سهمیه موصوف بوده و پس از تعیین تکلیف سهمیه مذکور،سایر داوطلبان متقاضی استفاده از محل سهمیه یاد شده به عنوان متقاضی عادی تلقی و درخصوص آنان رعایت شرط جنسیت، سن، مدرک تحصیلی و معدل الزامی خواهد بود.
تبصره 5-4 –مشمولین سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد( 25% ) ایثارگران شامل جانبازان، آزادگان فاقد شغل و فرزندان و همسران شهدا و فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت موضوع ماده (21) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران، توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران معرفی می شوند.
تبصره 6-4 – به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند "و" ماده( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن،‌ در‌صورت معرفی خواهران و برادران شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد (25%) علاوه بر الزام به شرکت در آزمون، کلیه مقررات مندرج در آگهی اعم از سن، معدل، جنسیت، مدرک تحصیلی و ... برای آنان لازم الرعایه می باشد.
تبصره 7-4- آن دسته از فرزندان شاهد، جانبازان/ آزادگان از کارافتاده کلی (مشمولین واجد شرایط حالت اشتغال) و فرزندان جانبازان / آزادگان از کارافتاده کلی که علاوه بر سهمیه استخدامی ایثارگران بیست و پنج درصد (25% ) با کسب حد نصاب قبولی امتیازات لازم در آزمون های استخدامی پذیرفته شوند، می توانند همانند سایر فرزندان شاهد، جانبازان و آزادگان از شرط معافیت حداقل معدل و حداکثر سن بهره مند گردند. بنابر این ثبت نام آنان بدون رعایت شرط حداقل معدل و حداکثر سن مجاز می باشد.

5- شرایط مدرک تحصیلی:
مدارک دانشگاهی افرادی برای شرکت در آزمون استخدامی قابل قبول است که از طریق آزمون‌های سراسری دانشگاه‌های دولتی یا
آزاد‌ اسلامی، موفق به اخذ مدرک شده‌اند و یا از لحاظ ارزش علمی، مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری/وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی/ سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی‌ باشد.
تذکر 1: مدارک تحصیلی فارغ‌التحصیلان خارج از کشور باید به تایید اداره کل دانش آموختگان وزارت علوم،‌تحقیقات و فناوری
رسیده باشد.
تذکر 2:داوطلبان استخدام بایستی با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده و مطابق با آگهی استخدامی، درآزمون کتبی شرکت نمایند. بدیهی است در صورتی که در هر یک از مراحل استخدام مشخص شود، فرد دارای مدرک تحصیلی بالاتر با تاریخ اخذ قبل از روز برگزاری آزمون بوده،ادامه سایر اقدامات مربوط به جذب متوقف و موضوع استخدام منتفی خواهد شد.

6- جذب و بکارگیری دانش آموختگان ممتاز و استعداد برتر دانشگاه‌ها:
دانش آموختگان با مدرک تحصیلی کارشناسی واجد شرایط یکی از ویژگی‌های نخبگی یا استعداد برتر که از طریق بنیاد ملی نخبگان تایید و معرفی شوند، درصورت شرکت و پذیرش در آزمون استخدامی و طی موفقیت آمیز تشریفات استخدام از امتیازات ویژه منظور شده بهره‌مند می‌گردند.(متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت بنیاد ملی نخبگان www.bmn.irمراجعه نمایند.)

7-تعدیل مدرک تحصیلی کارمندان شاغل درصنعت نفت:
کلیه کارمندان شاغل پیمانی و رسمی صنعت نفت که به منظور تعدیل مدرک تحصیلی متقاضی شرکت در آزمون می‌باشند در صورت دارا بودن مدرک تحصیلی در یکی از مقاطع و رشته‌های تحصیلی مورد نیاز مندرج در جدول شماره 1 می‌توانند ازطریق پایگاه اینترنتی ثبت نام نمایند. بدیهی است پس از کسب حد نصاب لازم، فرایند تعدیل مدرک، تابع سایر ضوابط موضوعه خواهد بود.
تذکر 1: این کارمندان از احراز شرایط عمومی سن، معدل،جنسیت و بومی بودن معاف می باشند.
تذکر 2: کارمندان متقاضی تعدیل مدرک تحصیلی می‌توانند جهت کسب اطلاعات درخصوص ضوابط و قوانین تعدیل مدرک تحصیلی به امور اداری شرکت متبوعه مراجعه نمایند.


ب) مراحل ثبت نام:
1- تکمیل فرم و پرداخت وجه ثبت نام:
متقاضیان واجد شرایط می‌بایست از تاریخ 94/11/12 لغایت 94/11/22 به سایت ثبت نام به نشانی اینترنتی www.ikorc.ir مراجعه و پس از ارائه اطلاعات درخواستی و واریز مبلغ 200000 (دویست هزار) ریال به صورت الکترونیکی و از طریق کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب نسبت به تکمیل فرم ثبت نام و اخذ کد رهگیری اقدام نمایند.
تبصره 1-1: مدت ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی‌گردد و متقاضیان باید در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت نام اقدام و از موکول نمودن آن به روز‌های پایانی خودداری نمایند.
تبصره 2-1: به ثبت نام‌‌‌های ناقص ترتیب اثر داده نخواهد شد و وجوه پرداختی به هیچ وجه مسترد نمی‌گردد.
تبصره 3-1: متقاضیان شرکت در آزمون باید پس از پایان ثبت نام کد رهگیری خود را یادداشت و تا پایان مراحل استخدام نزد خود نگهداری نمایند.
تذکر مهم: از داوطلبان گرامی خواهشمند است به منظور اجتناب از بروز مشکل عدم تطابق اطلاعات ثبت نامی با اطلاعات داوطلب، که در بسیاری از موارد منجر به غیر واجد شرایط شناخته شدن داوطلب خواهد شد پس از کسب آگاهی کامل از شرایط و ضوابط استخدام شخصاً اقدام به ثبت نام نمایند و از واگذاری این مهم به سایر افراد خانواده، دوستان، آشنایان، متصدیان کافی نت ها و غیره اکیداً خودداری نمایند.

2- مدارک مورد نیاز:
داوطلب در زمان ثبت نام بمنظور سهولت دسترسی به اطلاعات مورد نیازجهت تکمیل فرم ثبت نام، مدارک ذیل را آماده نماید:
- آخرین مدرک تحصیلی یا گواهی فراغت از تحصیل مندرج در آگهی با قید مقطع، رشته، گرایش تحصیلی، معدل و تاریخ فراغت از تحصیل مطابق با مفاد آگهی استخدام.
- کارت ملی
- شناسنامه
- کارت پایان خدمت وظیفه عمومی و یا معافیت دائم (ویژه آقایان)
- مدارک دال بر ایثارگری(حسب مورد بر اساس هر یک از موارد ذکر شده در اجزاء 1 و 2 ذیل بند د)
- مدارک دال بر بومی بودن یا شاغل بودن به صورت قراردادی یا پیمانکاری یکی از شرکتهای تابعه وزارت نفت(حسب مورد بر اساس هر یک از موارد ذکر شده در اجزاء 3و4 ذیل بند د)
- مدارک دال بر تایید امکان بهره‌‌‌مندی از امتیازات مربوط به سهمیه‌ها و اولویت‌های ویژه(حسب مورد بر اساس هر یک از موارد ذکر شده در جدول شماره 3 امتیازات ویژه)
- مدارک دال بر استفاده از تبصره‌های ذیل اجزاء 2 ، 3 و 4 بند الف.
- یک قطعه عکس اسکن شده 4*3
مشخصات فایل عکس ارسالی به شرح ذیل می‌باشد:
- عکس 4*3 که در سال جاری گرفته شده باشد(عکس تمام رخ)
- عکس اسکن شده با فرمت JPG باشد.
- اندازه عکس اسکن شده 150*200 پیکسل باشد.
- تصویر داوطلب باید واضح، مشخص و فاقد اثر مهر، منگنه و هرگونه لکه باشد.
- حجم فایل ذخیره شده عکس نباید بیشتر از kb 200 باشد.
- حاشیه‌های زاید عکس اسکن شده باید حذف شده باشد.
- حتی الامکان عکس رنگی و دارای زمینه سفید باشد.
- اسکن عکس از روی کارت‌های شناسایی(کارت ملی و شناسنامه و ...) قابل قبول نمی‌باشد.
- عکس خواهران باید با حجاب و صورت کامل آنان مشخص باشد.

تذکرات مهم:
- در صورت ارسال عکس غیر معتبر، ثبت نام داوطلب باطل شده و حق شرکت در آزمون از وی سلب می‌گردد.
- باتوجه به مشکلات به وجود آمده در آزمون‌های قبلی، درخصوص اشتباه در ارسال عکس داوطلبان، که این موضوع اکثراً برای داوطلبانی که در کافی نت ثبت نام می‌کنند رخ داده است،‌تاکید می‌گردد چنانچه ثبت نام خود را در کافی نت‌ها انجام می‌دهید، علاوه بر کنترل اطلاعات ثبت نامی،‌ حتما نسبت به کنترل عکس ارسالی دقت نمایید تا اشتباهاً عکس داوطلب دیگری به جای عکس شما ارسال نگردد. بدیهی است که در صورت ارسال عکس اشتباهی از طرف متقاضی، فرد به عنوان متخلف تلقی و مطابق مقررات با وی رفتار خواهد شد.

3-دریافت کارت حضور در آزمون و زمان برگزاری آزمون کتبی:
- داوطلبان لازم است جهت دریافت و پرینت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 94/11/27 لغایت 94/11/28 به سایت ثبت‌نامwww.ikorc.ir مراجعه نمایند.
- آزمون استخدامی روز جمعه مورخ 94/11/30 در استان مرکزی برگزار می‌شود. (داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون کتبی در محل برگزاری آزمون حضور یابند)
- ساعت شروع و محل برگزاری آزمون بر روی کارت شرکت در آزمون، درج خواهد گردید.


ج) مراحل استخدام، محتوای آزمون‌ها و ارزیابی:
1- از کلیه داوطلبان استخدام آزمون کتبی شامل دروس عمومی (ادبیات فارسی، زبان انگلیسی، کامپیوتر، هوش و توانمندی‌های ذهنی) و دروس تخصصی مرتبط با مقطع و رشته تحصیلی به عمل می‌آید. (با وزن چهل درصد برای دروس عمومی و شصت درصد برای دروس تخصصی)
تبصره 1-1: ضریب دروس زبان فارسی و زبان انگلیسی 1 و هوش و توانمندی‌های ذهنی و کامپیوتر 2 خواهد بود.
تبصره 2-1: مواد آزمون تخصصی به شرح جدول شماره 2 می‌باشد.
2-آزمون کتبی به صورت چهارگزینه‌ای و با احتساب نمره منفی برای پاسخ‌های نادرست محاسبه می‌گردد.
3-از داوطلبانی که در آزمون کتبی حد نصاب لازم را احراز نموده باشند به ترتیب بالاترین امتیاز به میزان دو برابر، جهت انجام مصاحبه دعوت به عمل خواهد آمد.
4-مصاحبه در دو بخش فنی/ تخصصی و ارزیابی روانشناختی انجام می‌گیرد.
5- نفرات انتخاب شده مرحله آزمون علمی (کتبی) بر اساس جمع امتیازات کسب شده در آن آزمون و مصاحبه و امتیازات ویژه (در صورت داشتن شرایط) به ترتیب اولویت از بالاترین امتیاز (با وزن هفتاد درصد برای آزمون کتبی و سی درصد برای مصاحبه)، در فهرست قبول شدگان سهمیه تخصیصی قرار می گیرند.
6- به تعداد یک برابر ظرفیت مجوز استخدامی، افراد پذیرفته شده در مرحله آزمون کتبی و مصاحبه به همراه نمرات اخذ شده در هر مرحله به هسته گزینش ذیربط معرفی می شوند.
تبصره 1-6- در صورت مساوی بودن نمرات مکتسبه داوطلبان، ‌اولویت معرفی به گزینش به ترتیب با شاغلین قراردادی، بومی شهرستان و سپس بومی استان می باشد.
تبصره 2-6- در صورت عدم تایید افراد معرفی شده در فرآیند گزینش، نفرات ذخیره به ترتیب بالاترین امتیاز به گزینش معرفی خواهند شد.
7- از داوطلبان انتخاب شده برای گزینش همزمان با انجام معاینات طب صنعتی،‌ آزمایش عدم اعتیاد به مواد مخدر به عمل می‌آید. در‌صورت مثبت بودن قطعی تست اعتیاد به مواد مخدر، بقیه مراحل استخدام متوقف خواهد شد.
تبصره 1-7– در صورتی که تعدادی از افراد معرفی شده در مرحله طب صنعتی انتخاب نشوند،‌ به همان میزان از نفرات ذخیره معرفی می‌گردند.

جدول شماره (2): مواد آزمون تخصصی

مقطع و رشته تحصیلی
گرایش تحصیلی
مواد آزمون تخصصی
مهندسی شیمی
شیمی،پالایش،گاز،پتروشیمی، صنایع پتروشیمی،طراحی فرایند‌های صنعت نفت
انتقال حرارت– ترمودینامیک- مکانیک سیالات-کنترل فرایند- انتقال جرم و عملیات واحد 1و2-طراحی راکتور

مهندسی مکانیک
سیالات، جامدات، تاسیسات حرارتی و برودتی، ماشین آلات، ساخت و تولید
انتقال حرارت– ترمودینامیک- مکانیک سیالات– استاتیک- مقاومت مصالح- دینامیک
مهندسی برق
الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق
مدارهای الکتریکی 1 و 2 - الکترونیک 1 و2 – سیستمهای کنترل خطی- تجزیه و تحلیل سیستم‌ها
قدرت
مدارهای الکتریکی 1 و 2 - سیستمهای کنترل خطی - بررسی
سیستم های قدرت-ماشین های الکتریکی 1و2
مهندسی ایمنی صنعتی
مهندسی ایمنی با گرایش بازرسی فنی
ترمودینامیک و مکانیک سیالات- متالوژی فیزیکی و مکانیکی -الکتروشیمی خوردگی- مقاومت مصالح و تست های غیر مخرب
گرایش های ایمنی صنعتی ، مهندسی ایمنی با گرایش حفاظت فنی
ریاضی و آمار مهندسی - بهداشت محیط کار- ایمنی محیط کار
مهندسی بهداشت حرفه ای
-
ایمنی در محیط کار- تهویه صنعتی - بیماری های شغلی – ارگونومی ‌- ارزیابی و مدیریت ریسک
کاردانی مکانیک
ماشین آلات، تاسیسات و سایر گرایش‌ها به جز نقشه کشی صنعتی،صنایع اتومبیل،مکانیک خودرو و تاسیسات بهداشتی
استاتیک -مقاومت مصالح –ترمودینامیک-مکانیک سیالات
ماشین ابزار
استاتیک -مقاومت مصالح - اندازه گیری دقیق-علم مواد
جوشکاری
استاتیک -مقاومت مصالح –علم مواد-دروس اختصاصی جوشکاری (تکنولوژی جوشکاری-متالوژی جوش-تست های مخرب و غیرمخرب)
کاردانی شیمی
صنایع پالایش، عملیات پتروشیمی، صنایع شیمیایی
شیمی آلی-شیمی فیزیک – ترمودینامیک- مکانیک سیالات- انتقال حرارت -موازنه مواد و انرژی
سایر گرایش‌ها به جز صنایع غذایی/قندسازی و تولید رنگ، کاغذ
شیمی آلی-شیمی فیزیک-شیمی تجزیه


د) سهمیه‌ها و امتیازات ویژه:
1-بیست و پنج درصد(25%) از مجوزاستخدام به "جانبازان و آزادگان فاقد شغل، فرزندان و همسران شهدا، فرزندان و همسران جانبازان بیست و پنج درصد (25%) و بالاتر و فرزندان و همسران آزادگان یک سال و بالای یکسال اسارت" بومی استان مرکزی (حسب مفاد جزء 3 ذیل بند د) و از طریق هماهنگی با اداره کل اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران اختصاص دارد.
تبصره 1-1: به استناد تبصره (2) قانون اصلاح بند "و" ماده( 44 ) قانون برنامه پنجم توسعه و اصلاحیه بعدی آن،‌ در‌صورت معرفی خواهران و برادران شهدا از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران در قالب سهمیه استخدامی بیست و پنج درصد (25%) علاوه بر الزام به شرکت در آزمون، کلیه مقررات مندرج در آگهی اعم از سن، معدل، جنسیت، مدرک تحصیلی و ... برای آنان لازم الرعایه می باشد.
تبصره2-1: کلیه معرفی شدگان توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران اشاره شده در جزء فوق (جزء 1) می‌بایست در مصاحبه فنی/ تخصصی و روانشناختی شرکت نمایند.
2- پنج (5) درصد از سهمیه استخدام به رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه و همسر و فرزندان آنان، فرزندان جانبازان زیر بیست و پنج درصد (25%) و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت (از طریق شرکت در آزمون استخدامی) اختصاص دارد.
تبصره 1-2:اختصاص سهمیه به سایر داوطلبان پس از کسر سی درصد (30%) سهمیه تخصیص داده شده به ایثارگران واجد شرایط (موضوع اجزاء 1و 2 ذیل بند د) محاسبه می‌گردد.
3-افرادی که حداقل دارای یکی از ویژگی‌های زیر باشند بومی تلقی و مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون می‌باشند:
الف) داوطلبی که متولد یکی از شهرهای استان مرکزی بوده و یا دیپلم خود را از یکی از شهرهای استان مرکزی دریافت کرده باشد.
ب) داوطلبی که شهرستان محل تولد خود یا همسر وی یکی از شهرهای استان مرکزی باشد.
تبصره 1-3 :ملاک عمل در خصوص شرایط بومی بودن،آخرین تقسیمات جغرافیایی کشوری می‌باشد.
4- شاغلین فعلی قراردادی و پیمانکاری یکی از شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر و ساکن یکی از شهرهای استان مرکزی نیز مجاز به شرکت در آزمون می‌باشند.

5- افراد ذکر شده در جدول شماره 3 درصورت شرکت در آزمون استخدامی و کسب حدنصاب قبولی آزمون کتبی از امتیازات ویژه‌ای در مرحله آزمون کتبی یا مصاحبه (هر کدام به نفع داوطلب باشد) برخوردار خواهند شد:

جدول شماره (3) امتیازات ویژه:

ردیف
عنوان
1
فرزندان کارکنان (شاغل،بازنشسته،از کارافتاده کلی دائم یا فوت شده) صنعت نفت
2
فرزندان کارکنان شاغل، بازنشسته، ازکارافتاده کلی دائم یا فوت شده (دارای سابقه خدمت اشتغال) در سمت‌های سازمانی طرح‌های اقماری یا مناطق گرمسیر(جنوب) یا خانگیران
3
فارغ التحصیلان دانشگاه صنعت نفت
4
افراد بومی
5
شاغلین شرکت‌های پیمانکاری طرف قرارداد با شرکت‌ها/واحدهای تابعه صنعت نفت در فعالیت‌های مستمر و غیر پروژه‌ای
6
نیروهای طرح خدمت نظام (امریه) در شرکت‌ها/واحدهای تابعه صنعت نفت
7
نیروهای قرارداد مدت موقت در شرکتها/واحدهای تابعه صنعت نفت
8
نیروهای قرارداد مدت معین دارای سابقه خدمت در برابر سمت‌های سازمانی شرکت‌ها/واحدهای تابعه صنعت نفت
9
دارندگان مدارج حفظ قرآن کریم وفق مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی

6- ارائه تعهد محضری مبنی بر حداقل 10 سال خدمت در شرکت پالایش نفت امام خمینی(ره) شازند برای کلیه پذیرفته‌شدگان الزامی می‌باشد.
تذکرات مهم :
1- صرفاَ داوطلبان با آخرین مدرک تحصیلی اخذ شده و مطابق با رشته و گرایش‌های مندرج در (جدول شماره 1) مجاز به ثبت نام می‌باشند و داوطلبان دارای مدرک تحصیلی در سایر رشته‌ها و گرایش‌ها مجاز به ثبت نام نمی‌باشند.
2-ثبت نام نهایی منوط به تکمیل کلیه مراحل و دریافت کد رهگیری از سیستم می‌باشد. ‌پس از تایید نهایی و پایان زمان ثبت نام، اطلاعات قابل تغییر نبوده و امکان ثبت نام مجدد نیز وجود ندارد،‌لذا در تکمیل فرم ثبت نام در سامانه اینترنتی مربوطه دقت لازم معمول گردد.
3- فارغ‌التحصیلان دارای مقاطع تحصیلی بالاتر از مقاطع تحصیلی اعلام شده، مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی برای مقاطع تحصیلی پایین تر نخواهند بود. درصورت مشاهده به عنوان کتمان حقیقت تلقی خواهد شد و از ادامه روند استخدام آنان در هر مرحله‌ای که باشد جلوگیری به عمل خواهد آمد.
4- تاریخ فراغت از تحصیل داوطلبان و پایان خدمت وظیفه عمومی و معافیت دائم و محاسبه سن داوطلبان، روز برگزاری آزمون می‌باشد. چنانچه تاریخ فارغ‌التحصیلی، پایان خدمت نظام و یا کارت معافیت دائم داوطلبان بعد از تاریخ مذکور باشد مجاز به ثبت نام در آزمون استخدامی نخواهند بود و درصورت موفقیت در آزمون استخدامی موضوع استخدام ایشان منتفی خواهد شد.
5- چنانچه در هر مرحله ای از استخدام مشخص شود اطلاعات و مدارک ارائه شده خلاف واقع و یا مغایر با شرایط اعلام شده در آگهی استخدامی باشد مسئولیت آن برعهده داوطلب بوده و موضوع درخواست استخدام آنان منتفی خواهد شد. بنابراین لازم است اطلاعات
داده شده منطبق با شرایط مندرج در این آگهی باشد و از ارائه اطلاعات غیر واقعی جداً خودداری نمایند.
6-عدم حضور داوطلب در هر یک از مراحل آزمون کتبی، مصاحبه و تشریفات استخدام و دوره کارآموزی در موعد زمانی مقرر (حسب مورد) به منزله انصراف محسوب می‌گردد و هیچ گونه حق استخدامی برای داوطلب ایجاد نمی‌کند.
7- چنانچه در هر یک از مراحل استخدام، موضوع جذب و بکارگیری داوطلبین به صلاحدید شرکت منتفی گردد افراد حق هیچگونه اعتراض و شکایتی نخواهند داشت و در روز برگزاری آزمون نیز تعهدنامه‌ای به این منظور از متقاضیان اخذ و با ثبت اثر انگشت به امضاء داوطلب خواهد رسید.
8- درصورت واگذاری شرکت پالایش نفت امام خمینی (ره) شازند به بخش غیردولتی استخدام و نحوه بکارگیری افراد از تاریخ واگذاری، تابع ضوابط و مقررات شرکت‌های غیردولتی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد