همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تمدید ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 25 آذر


  
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان خبر داد:
تمدید ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور تا 25 آذر
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان از تمدید ثبت نام فراگیر کارشناسی ارشد این دانشگاه تا 25 آذر ماه خبر داد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ حسین رشیدی نژاد روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گفت: کلیه متقاضیان می توانند در مهلت تعیین شده ضمن مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
وی افزود: آن دسته از داوطلبانی که قبلا ثبت نام نموده اند نیز می توانند، در صورت تمایل تا تاریخ فوق نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام نمایند.
رشیدی نژاد گفت: دانشگاه پیام نور استان کرمان در مقطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته هایی همچون شیمی، ریاضی، زمین شناسی، مدیریت، علوم اقتصادی، روانشناسی، ادبیات فارسی و غیره در هفت مرکز و واحد استان دانشجو می پذیرد.
وی از قرار گرفتن دانشگاه پیام نور در جمع دانشگاه های یک در صد دنیا خبر داد و گفت: این افتخار در آخرین رتبه بندی آی اس آی(IsI) صورت گرفت و این افتخار نشان از توان بالای علمی، آموزشی و پژوشی دانشگاه پیام نور می باشد.
رییس دانشگاه پیام نور استان کرمان یاد آور شد: همچنین این دانشگاه براساس اعلام پایگاه استنادی علوم جهان اسلام در پایان سال گذشته، رتبه نخست کیفیت آموزشی را به همراه دانشگاه صنعتی شریف و علوم پزشکی تهران کسب کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد