همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

5 علامت شگفت انگیز که نشان می دهد در آستانه طلاق هستید


  

5 علامت شگفت انگیز که نشان می دهد در آستانه طلاق هستید

طلاق واژه ای است که متاسفانه در سال های اخیر استفاده از آن افزایش یافته است. البته این افزایش کاربرد از آن رو است که زوج های زیادی به دلایل مختلف از یکدیگر جدا می شوند.

 

به گزارش جام جم آنلاین، این جدا شدن ها قطعا از نقطه ای شروع شده و شاید اگر برخی از افراد طلاق گرفته از نشانه هایی که حکایت از نزیک بودن طلاق دارند آگاه بودند از بروز این جدایی جلوگیری می کردند.

در همین رابطه روزنامه دیلی تلگراف چاپ انگلیس در گزارشی به معرفی 5 علامتی که نشان می دهد بروز طلاق در خانواده ای قریب الوقوع است پرداخته، این 5 علامت عبارتند از :

1- شریک زندگی شما دیگر از چیزی شکایت نمی کند: شریک زندگی انسان معمولا از چیزهایی انتقاد کرده و از مواردی ایراد می گیرد که گمان می کند وجود آنها برای زندگی مشترک مفید هستند اما وقتی زندگی مشترک دیگر مفهومی برای یک زوج نداشته باشد و آنها فقط بر اساس خواسته های خود رفتار کنند دیگر دلیل نمی ماند که بخواهند درباره موضوعی با یکدیگر بحث کنند تا از این طریق مشکلات زندگی را از بین ببرند.

2- فرزندان تبدیل به اولویت نخست هر یک زوجین می شوند: معمولا در زندگی مشترک هر یک از زوجین ابتدا به خواسته های همسر خود توجه می کند و خواسته های فرزندان در اولویت دوم قرار می گیرد اما وقتی که جای این اولویت ها عوض می شود آنگاه باید درباره آینده این زندگی نگران بود چون این وضعیت می تواند نشانه ای خطرناک از نزدیک بودن طلاق باشد.

3- علاقه به زوج های دیگر بیشتر از زندگی شخصی و علاقه به خانواده می شود: وقتی یکی از زوجین بیش از حد به زندگی زوج های دیگر توجه کرده و تمرکز کمتری بر روی زندگی خود و همسرش دارد این می تواند نشانه آن باشد که زندگی مشترک اهمیت خود را برای وی از دست داده است.

4- دوستان مهمتر از همسر می شوند: این موضوع یکی از مهمترین مواردی است که سبب بروز اختلافات گسترده در خانواده ها می شود. موردی که در فرهنگ ایرانی ها از آن با عبارت «رفیق باز» یاد می شود. وقتی اهمیت دوستان برای ما بیش از همسر و خانواده شود این موضوع می تواند نشانه ای از گسست عاطفی زوجین و گام نهادن آنها در مسیر طلاق باشد.

5- طرز فکر همسر اهمیتی ندارد: وقتی یکی از زوجین به این مرحله می رسد که طرز فکر همسرش برای وی اهمیتی ندارد خانواده در آستانه طلاق قرار دارد. در زندگی مشترک معمولا هر یک از زوجین اهمیت ویژه ای برای طرز فکر طرف مقابل خود قائل می شود و در اغلب موارد تفکر وی را بر تفکر خود ارجحیت می دهد اما وقتی در خانواده ای این وضعیت رخ می دهد که دیگر طرز فکر همسر اهمیتی برای طرف مقابل ندارد، این خانواده در جاده طلاق گام نهاده است.

اطلاع از این موارد قطعا می تواند خانواده هایی که با این نشانه ها مواجه شده یا می شوند را درباره خطرات آنها آگاه ساخته و شاید از گسست و ازهم پاشیدن خانواده ای جلوگیری کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد