همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

امام جمعه بروجرد: ائتلاف روسیه کمر داعش را شکست

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین حسن ترابی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه بروجرد در مسجد امام خمینی(ره) این شهر افزود: به رغم گذشت تنها یک هفته از تشکیل ائتلاف جدید علیه داعش، تجهیزات زیادی از گروه تروریستی تکفیری داعش نابود و حدود چهار هزار تن از تروریست ها تسلیم و یا فراری شده اند.
وی اظهار کرد: تاکنون 52 مفتی سعودی و 45 گروهک تروریستی علیه ائتلاف روسیه حکم جهاد صادر کرده اند.
امام جمعه بروجرد گفت: ائتلاف دروغین آمریکا و 45 کشور دنیا که یکسال پیش با ادعای مبارزه با داعش و نجات مظلومان سوریه و عراق تشیکل شد نه تنها هیچ ضربه ای به داعش نزد بلکه با حمایت از گروه های تروریستی تمام زیرساخت های سوریه و عراق را هدف قرار داد.
وی افزود: جمهوری اسلامی از هر ائتلافی که بتواند تروریست ها را نابود و به یاری مظلومان عراق و سوریه بشتابد، حمایت می کند.
خطیب جمعه بروجرد در فرازی دیگر از خطبه های نماز جمعه به نامه چهار وزیر کشور به رییس جمهوری اشاره کرد و گفت: این چهار وزیر، وضعیت اقتصادی کشور را در آستانه بحران دیده اند.
وی افزود: سرعت و میزان کاهش تورم در یک سال و نیم گذشته باعث رکود شدید اقتصادی در کشور شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی گفت: اقتصاد دانان مرتب هشدار داده اند که کاهش نرخ تورم در صورتیکه منجر به رکود اقتصادی نشود خوب است در غیر این صورت به اقتصاد کشور آسیب وارد می کند.
وی افزود: مردم با توجه به مذاکرات هسته ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک و وعده مسوولان مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی کشور در انتظار کاهش قیمت ها هستند و بازار به همین دلیل دچار رکود شده است.
وی سخنان دو روز اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکره با آمریکا را یادآور شد و گفت: بواسطه جمع بندی مذاکرات هسته ای برخی فکر می کنند زمینه مذاکره با آمریکا در خصوص حقوق بشر و مسایل منطقه ای فراهم شده است.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی افزود: رهبر معظم انقلاب با صراحت بیان داشتند که مذاکره با آمریکا ممنوع است و ایران هرگز در این زمینه اقدامی نخواهد کرد.
وی افزود: آمریکا هرگز به تعهداتش عمل نمی کند و با توجه به داشتن روحیه کبر هرگز از مواضع خود عقب نشینی نخواهد کرد.
حجت الاسلام و المسلمین ترابی با تسلیت جان باختن 14 تن از حجاج بروجردی در فاجعه منا اظهار کرد: مردم ایران در هفته گذشته با چشمانی اشکبار و دل هایی داغدار پیکرهای مطهر جان باختگان منا را تشییع و با آنها وداع کردند.
وی افزود: موضع قاطع رهبر معظم انقلاب در خصوص فاجعه منا موجب تسلی خاطر ملت ایران شد.
امام جمعه بروجرد از حضور گسترده مردم در آیین تشییع پیکرهای جان باختگان فاجعه منا قدردانی کرد و گفت: فقدان حجت الاسلام قاسمی از سخنرانان توانای بروجرد و از جان باختگان فاجعه منا مصیبت بزرگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد