همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی آغاز شد


  

ثبت نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی از امروز شنبه ۱۱ مهرماه آغاز و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام نوزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی از طریق سامانه ثبت نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه ها آغاز و به مدت ۲۰ روز یعنی تا ۳۰ مهرماه ۹۴ ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می توانند از امروز به سامانه ثبت‌نام ازدواج دانشجویی به نشانی ezdevaj.nahad.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

تاریخ عقد مجاز جهت ثبت نام از تاریخ ۱مهر۹۳ تا ۱مهر۹۴ است. همچنین در مواردی که هر دو زوج دانشجو باشند، فقط یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی اقدام به ثبت نام کند.

دانشجویان پس از ثبت نام باید مدارک لازم را جهت تائید به دفتر نهاد دانشگاه یا دفتراستانی مربوطه ارائه کرده و دفاتر نهاد نیز باید حداکثر یک هفته پس از دریافت مدارک هر داوطلب، نسبت به تعیین تکلیف در خصوص تائید یا رد ثبت نام در سایت اقدام کنند. ویرایش اطلاعات ثبت نام شده توسط خود داوطلب و صرفا قبل از تائید ثبت نام مقدور است.

بسته شماره یک قبل از اعزام به سفر مشهد مقدس و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد، بسته شماره ۲ در زمان حضور در مشهد مقدس و درقالب کارگاه‌های آموزشی و بسته شماره ۳ پس از پایان سفر و از طریق مرکز آموزش مجازی نهاد ارایه می‌شود. در صورت استفاده از بسته ها و شرکت در آزمون نهایی، جوایز ارزنده ای مثل کمک هزینه سفرهای زیارتی، تبلت و ... به قید قرعه اهداء می شود.

برای ثبت نام در بروجرد به آدرس زیر می توانید مراجعه نمائید

خیابان چمران دفتر خدمات اینترنتی پویا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد