همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعطای سالانه 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار


  

مدیرکمیته امداد سقز خبر داد
اعطای سالانه 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار
مدیرکمیته امداد سقز از اعطای سالانه 10 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به زنان سرپرست خانوار زیرپوشش کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، فاروق محمودی ظهر امروز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در مراسم افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی زنان سرپرست خانوار زیرپوشش این نهاد که با حضور فرماندار، رئیس شورای شهر، شهردار، جمعی از مسئولان ادارات و مشاور بانوان ادارات در سالن دخانیات سقز افتتاح شد و اظهار کرد: در حال حاضر 6 هزار و 700 خانوار در شهرستان سقز زیرپوشش این نهاد حمایتی قرار دارند که بیش از 200 خانواده از آنان، بانوان خود سرپرست هستند.
فاروق محمودی با بیان اینکه ارائه وام‌های خود اشتغالی برای خودکفایی آنها از اقدامات اساسی این نهاد است اضافه کرد: سالانه بالغ بر 10 میلیارد ریال وام خود اشتغالی به بانوان اعطا می‌شود.
به گزارش فارس: افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی زنان سرپرست خانوار توسط کمیته امداد و با همکاری اداره‌های دخانیات، فرمانداری و تشکل غیردولتی ژیان سارا در پنجمین روز از گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار و تا پایان هفته‌جاری برپا است.
در این نمایشگاه صنایع دستی بانوان، غذاهای محلی، انواع دوخت کردی، ترشیجات محلی، کار بر روی سفال و خیاطی به معرض دید عموم گذاشته شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد