همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اطلاعیه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 95-94 دانشگاه علوم پزشکی تهران

  

اطلاعیه ثبت‌نام از پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال تحصیلی 95-94 دانشگاه علوم پزشکی تهران

1394/06/17



با سلام و آرزوی موفقیت
 ضمن عرض سلام و تبریک بمناسبت موفقیت شما در این آزمون ، ضروری است پذیرفته‌ شدگان گرامی جهت ثبت‌نام اینترنتی از تاریخ 21 شهریور ماه 1394 لغایت 24 شهریور ماه 1394 برای تکمیل فرمها و مدارک ثبت‌ نامی زیر با وارد نمودن کد ملی به‌ عنوان کد کاربری و شماره شناسنامه به‌ عنوان رمز عبور به نشانی سایت ثبت نام به آدرس http://er.tums.ac.ir   مراجعه و نسبت به اسکن مدارک مشروحه ذیل و ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام نمایند. بدیهی است عدم ثبت‌نام در تاریخ فوق به‌منزله انصراف تلقی خواهد شد.

*فرمت فایلهای ارسالی باید jpg و همچنین حجم فایل‌های ارسالی نباید بیشتر از 500k باشد.

مدارک لازم برای ثبت‌نام اینترنتی:


1-    تکمیل فرم های ثبت نام:

الف) فرم شماره 1 برای کلیه پذیرفته شدگان

ب) فرم شماره 2 مخصوص پذیرفته شدگان منطقه 1، شاهد ، رزمندگان

 ج) فرم شماره 3 مخصوص پذیرفته شدگان منطقه 2،3

د) فرم مشخصات داوطلبین افغانی وعراقی

 ه) فرم مشخصات پذیرفته شدگان

2- گواهی پایان دوره پیش دانشگاهی(که تاریخ 31 شهریور ماه 94 اخذشده باشد) برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهرو امضاء مدیر مرکز پیش دانشگاهی که نوع گواهی پیش دانشگاهی، بخش و شهرستان محل اخذ مدرک پیش دانشگاهی در آن قید شده باشد.

3- اصل مدرک یا گواهی دیپلم متوسطه نظام جدید آموزش متوسطه و سال ما قبل دیپلم برای داوطلبان نظام جدید آموزش متوسطه با مهرو امضاء مدیردبیرستان و یا هنرستان

4- گواهی مدرک دوره کاردانی برای پذیرفته شدگانی که با مدرک فوق ثبت نام نموده اند.

5- اصل ریز نمرات دوره سه ساله متوسطه

6- گواهینامه دوره چهارساله نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضاء مدیر دبیرستان

7- اسکن شناسنامه (ازکلیه صفحات )و عکس4*3

8- تصویرکارت ملی (پشت و رو)

9- گواهی استفاده ازسهیمه شهداء و ایثارگران

10- تصویرکارنامه قبولی اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری

11- کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام‌ وظیفه برای آقایان به‌ صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس+10

تبصره: پذیرفته‌ شدگان مشمول معافیت تحصیلی موظف‌اند حداکثر تا یک ماه با در دست داشتن یک قطعه عکس و تصویر گواهی پایان پیش دانشگاهی جهت صدور معافیت تحصیلی به معاونت آموزش دانشکده مربوطه مراجعه نمایند.

12- پذیرفته‌شدگان اتباع خارجی ضروری است یکی از مدارک اقامتی یا شناسایی معتبر مشروحه ذیل را اسکن نمایند.

الف: کارت هویت ویژه اتباع خارجی معتبر

ب : گذرنامه معتبر (با حداقل شش ماه اقامت معتبر)

ج : دفترچه پناهندگی سیاسی صادره از نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

د : برگ خروج از کشور مدت‌ دار صادره از اداره کل امور اتباع خارجی وزارت کشور

-  جهت کسب اطلاعات لازم در خصوص سند تعهد محضری و امکانات رفاهی به سایت معاونت دانشجویی به آدرس http://vsca.tums.ac.ir مراجعه فرمایید.

* جهت کسب اطلاعات در خصوص خدمات خوابگاهی از قبیل تقاضای اسکان به وب‌سایت http://eskan.tums.ac.ir مراجعه نمایید.


توجه:


 الف: جهت آگاهی از تکمیل بودن و تائید مدارک ضروری است مجدداً به سایت مراجعه تا پیام ثبت‌نام انجام شد را مشاهده نمایید.

ب: در صورت مشاهده پیام مدارک ناقص می‌باشد باید سریعاً نسبت به رفع نقص اقدام نمایید.

ج: برای دریافت کارت دانشجوئی پس از صدور شماره دانشجوئی به نشانی  vsca.tums.ac.ir مراجعه نمایید.

توجه ویژه (تسهیلات رفاهی) :به استناد آیین نامه اسکان، سکونت دانشجویان در تعطیلات تابستان و نوروز در خوابگاه‌ها اکیدا ممنوع است. برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورت ثبت پروپوزال، فقط برای یک بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه قابل بررسی در شورای اسکان می باشد.

تذکر:ضمناً ارسال فرم تعهد محضری مطابق بند یک اطلاعیه معاونت دانشجویی در سامانه اسکان خوابگاه الزامی است و همچنین دانشجویان دختر می بایست ضمن دریافت فرم محارم از سایت اسکان مدیریت امور خوابگاهها و تأیید و امضای والدین محترم، نسبت به اسکن و ارسال آن اقدام نمایند.

توجه ویژه (غذای دانشجویی):در صورت تمایل به استفاده از غذای دانشجویی می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی به وب سایت http://food.tums.ac.ir   مراجعه و طبق راهنما  http://vsca.tums.ac.ir/files/food-rahnama.pdf   نسبت به شارژ حساب کارت و رزرو غذای هفته های بعد اقدام نمایید.(در هنگام رزرو اینترنتی حتماً به تاریخ رزرو دقت فرمائید)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آیین نامه تغذیه دانشجویان را مطالعه نمایید.

تذکر1: رزرو غذا برای هفتۀ بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته میسر است.

تذکر2: تهیه و توزیع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.

     تذکر3 : وعده غذایی رزرو شده فقط در همان سلفی که رزرو انجام گرفته قابل تحویل است.

تذکر4 : رزرو و تحویل شام و صبحانه فقط برای دانشجویان ساکن خوابگاه امکان پذیر است.

تذکر 5: دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نشوند می توانند در صورت اضافه بودن غذا پس از پایان زمان توزیع حداکثر به مدت 15 دقیقه جهت دریافت غذای روزفروش با استفاده از کارت دانشجویی دارای اعتبار لازم (قیمت مصوب فعلی هر پرس 000/15ریال) مراجعه نمایند.

•    توجه ویژه (سنجش سلامت و معاینات پزشکی) : برای تمامی دانشجویان جدیدالورود، طرح سنجش سلامت و معاینات پزشکی با هدف شناسایی دانشجویان نیازمند به مراقبت ویژه و امکانات درمانی، برگزار می گردد. جهت ثبت نام و تعیین نوبت می بایست از 15 مهرماه 1394  به وب سایت http://parsad.tums.ac.ir  مراجعه نمایید. تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 88981424 و 88981425 می باشد. شرکت کلیه دانشجویان در این طرح الزامی است.
تمامی دانشجویان می بایست جهت دریافت تسهیلات رفاهی و خوابگاهی  سند تعهدنامه محضری ارائه دهند. لذا در این خصوص رعایت مراحل زیر الزامی است:

1-    دریافت فرم تعهد محضری از سایت http://vsca.tums.ac.ir/files/taahod-mahzari.pdf
2-    تکمیل در یکی از دفاتر اسناد رسمی در سراسر کشور (قابل ذکر است مهر و امضای دفتر اسناد رسمی در فرم اولیه مورد قبول نمی باشد)

3-    تطبیق فرم تنظیم شده با سند دریافتی از دفاتر اسناد رسمی به عهده دانشجو می باشد(قبل از امضا سند در دفتر اسناد رسمی، محتویات سند با فرم مذکور توسط متعهد دقیقا کنترل و سپس امضا شود)

نکته: خواهشمند است دانشجویان در خصوص کنترل سند محضری توجه لازم را مبذول دارند. در صورت وجود هرگونه مغایرت سند با فرم نمونه، دانشجو به مدت یک سال از خوابگاه و تسهیلات رفاهی دیگر محروم می گردد.

4-    ارسال اسکن سند تعهد محضری در سایت درخواست اسکان خوابگاه برای متقاضیان خوابگاه ضروری است.

5-    اصل سند تعهد محضری را به امور دانشجویی دانشکده خود تحویل نمایید و تصویر آن را نزد خود نگاه دارید.

6-    در نیمه اول آبان ماه 1394 به سایت http://refah.tums.ac.ir  مراجعه و اطلاعات مرتبط با سند تعهد محضری را در سایت مذکور تکمیل نمایید.


•   توجه ویژه (اسکان در خوابگاه) :دانشجویان مقاطع عمومی (به جز شبانه، میهمان، انتقالی، بورسیه و ساکنین استان تهران و البرز) در صورت نیاز به خوابگاه می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی از تاریخ 26 شهریور ماه 1394 تا 1 مهر ماه 1394  به وب سایتhttp://eskan.tums.ac.irمراجعه و نسبت به ارسال تقاضای خوابگاه اقدام نمایید. لازم بذکر است پس از پایان مهلت ثبت نام، مدیریت امور خوابگاه‌ها نسبت به تعیین خوابگاه متقاضیان واجد شرایط اقدام می نماید و نتیجه را می توانید در قسمت سابقه سکونت سایت مذکور مشاهده نمایید.

بدیهی است ثبت نام به منزله درخواست  خوابگاه می باشد و مدیریت امور خوابگاهها بر اساس امکانات و آئین نامه های موجود، پس از بررسی در صورت داشتن فضای خالی به شما خوابگاه اختصاص خواهد داد.عدم ثبت نام در مهلت مقرر به منزله انصراف از خوابگاه تلقی و حداقل در نیم سال اول 95-94 به شما خوابگاه تعلق نمی گیرد.


به استناد آیین نامه اسکان، سکونت دانشجویان در تعطیلات تابستان و نوروز در خوابگاه‌ها اکیدا ممنوع است. برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد در صورت ثبت پروپوزال، فقط برای یک بار بعد از ترم چهارم، درخواست خوابگاه تابستانه قابل بررسی در شورای اسکان می باشد.

تذکر:ضمناً ارسال فرم تعهد محضری مطابق بند یک اطلاعیه معاونت دانشجویی در سامانه اسکان خوابگاه الزامی است و همچنین دانشجویان دختر می¬بایست ضمن دریافت فرم محارم از سایت اسکان مدیریت امور خوابگاهها و تأیید و امضای والدین محترم، نسبت به اسکن و ارسال آن اقدام نمایند.

    توجه ویژه (غذای دانشجویی):در صورت تمایل به استفاده از غذای دانشجویی می توانید پس از دریافت شماره دانشجویی به وب سایت http://food.tums.ac.ir  مراجعه و طبق راهنما  http://vsca.tums.ac.ir/files/food-rahnama.pdf   نسبت به شارژ حساب کارت و رزرو غذای هفته های بعد اقدام نمایید.(در هنگام رزرو اینترنتی حتماً به تاریخ رزرو دقت فرمائید)

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید آیین نامه تغذیه دانشجویان را مطالعه نمایید.

تذکر1:رزرو غذا برای هفتۀ بعد فقط از روز شنبه تا سه شنبه هر هفته میسر است.

تذکر2:تهیه و توزیع غذا فقط بر اساس آمار رزرو شده انجام خواهد شد.

     تذکر3 :وعده غذایی رزرو شده فقط در همان سلفی که رزرو انجام گرفته قابل تحویل است.

تذکر4 :رزرو و تحویل شام و صبحانه فقط برای دانشجویان ساکن خوابگاه امکان پذیر است.

تذکر 5:دانشجویانی که موفق به رزرو غذا نشوند می توانند در صورت اضافه بودن غذا پس از پایان زمان توزیع حداکثر به مدت 15 دقیقه جهت دریافت غذای روزفروش با استفاده از کارت دانشجویی دارای اعتبار لازم (قیمت مصوب فعلی هر پرس 000/15ریال) مراجعه نمایند.

•    توجه ویژه (سنجش سلامت و معاینات پزشکی) : برای تمامی دانشجویان جدیدالورود، طرح سنجش سلامت و معاینات پزشکی با هدف شناسایی دانشجویان نیازمند به مراقبت ویژه و امکانات درمانی، برگزار می گردد. جهت ثبت نام و تعیین نوبت می بایست از 15 مهرماه 1394  به وب سایت http://parsad.tums.ac.ir  مراجعه نمایید. تلفن تماس جهت کسب اطلاعات بیشتر 88981424 و 88981425 می باشد. شرکت کلیه دانشجویان در این طرح الزامی است.




شماره‌های تماس:


ضمناً شما عزیزان می‌توانید در صورت لزوم در ساعات اداری (13 الی 15) با شماره تلفن‌های 81633719(قسمت ثبت‌نام) و 81634162(قسمت رایانه و فنی) و 88352176 (امور رفاهی و خوابگاه) تماس حاصل نمایید.


تاریخ ثبت‌نام حضوری:

 جهت ثبت‌نام حضوری از تاریخ 30 شهریورماه 1394  لغایت 1 مهرماه 1394  با در دست داشتن اصل و کپی مدارک اسکن شده به همراه (شش قطعه عکس 4*3) و فرم تأییدیه ثبت‌نام موقت  طبق جدول ذیل به دانشکده مربوطه مراجعه نمایید در غیر این صورت  ثبت‌نام شما  کان لم یکن تلقی خواهد گردید.

توجه: مراجعه حضوری دانشجویان شاهد و ایثارگر اعم از افرادی که با سهمیه و یا غیرسهمیه قبول ‌شده‌اند پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام اینترنتی به واحد مدیریت امور دانشجویان شاهد و ایثارگر جهت ارائه‌ی اصل مدارک ایثارگری و تکمیل مراحل ثبت‌نام الزامی است.



نشانی دانشکده‌ها تحت پوشش:



فرم شماره 1

فرم شماره 2

فرم شماره 3

فرم مشخصات داوطلبین افغانی وعراقی

 فرم مشخصات پذیرفته شدگان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد