همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فرار مرگبار از خانه به سبک هالیوود


  

به گزارش جام جم، ساعت 22 و 30 دقیقه دوشنبه مامور کلانتری تهرانپارس هنگام گشتزنی متوجه پیکر دو دختر جوان در کنار پیاده رو شد. مامور جوان خود را به آنها رساند و متوجه شد دو دختر جوان بی هوش روی زمین افتاده اند. او موضوع را به اورژانس و کلانتری اعلام کرد و تحقیقات در این زمینه آغاز شد. با حضور اورژانس در محل، مرگ دو دختر جوان بر اثر سقوط از ارتفاع تائید شد. با اعلام موضوع به تیم جنایی و تحقیق از ساکنان ساختمان، پدر و مادر یکی از آنها که دختری 17 ساله و ساکن طبقه چهارم ساختمان محل سقوط بود، شناسایی شدند. پدر خانواده که با مشاهده جسد دخترش سحر شوکه شده بود به بازپرس جنایی گفت: امروز لیلا دوست دخترم به خانه ما آمد. آنها قصد داشتند ساعت 8 شب بیرون بروند که به دلیل تاریکی هوا مخالفت کردم. آن دو که ازاین بابت ناراحت شده بودند به اتاقشان رفتند و در را بستند. چون عصبانی بودم سراغشان نرفتم تا این که مامور پلیس زنگ خانه را زد و از سقوط دخترم سحر و دوستش خبر داد.

در ادامه با بررسی صحنه سقوط دختران، تیم جنایی تعدادی ملحفه سفید را که به یکدیگر گرده خورده و کنار اجساد افتاده بود،پیدا کردند. با بررسی های تخصصی مشخص شد دو دختر 18 و 17 ساله وقتی با مخالفت پدر سحر برای بیرون رفتن مواجه شده اند به روش فیلم های فرار از زندان با گره زدن ملحفه ها قصد داشتند از راه پنجره به بیرون از خانه بروند.

تحقیقات تخصصی نشان داد وقتی آنها ملحفه ها را به نرده بالکن گره زده و هر دو همزمان مشغول پایین آمدن از آن بودند ملحفه به دلیل تحمل نکردن وزن آنها پاره شده و دو دختر جوان به خیابان سقوط کرده و جانشان را از دست داده اند.

با مشخص شدن علت سقوط، اجساد آنها با دستور قاضی ایلخانی بازپرس ویژه قتل به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات درباره علت حادثه توسط ماموران آغاز شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد