همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب 20 مربی قرآنی برای آموزش 500 قرآن‌آموز در اسدآباد


  

در راستای اجرای طرح تربیت حافظان قرآن انجام شد
جذب 20 مربی قرآنی برای آموزش 500 قرآن‌آموز در اسدآباد
رئیس اوقاف‌ و امور خیریه اسدآباد از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در اسدآباد خبر داد و گفت: این طرح از ابتدای تیر ماه امسال با جذب 20 مربی در مساجد، مؤسسات قرآنی و مدارس در حال اجراست.
علی قبادی امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد، از اجرای طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سطح شهرستان اسدآباد خبر داد و اظهار کرد: این طرح از ابتدای تیرماه امسال با جذب 20 مربی در حال اجرا است.
وی با بیان اینکه سهمیه شهرستان اسدآباد برای ثبت‌نام قرآن‌آموزان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، 500 نفر است، گفت: این طرح در سطح مساجد، مؤسسات قرآنی و مدارس شهرستان انجام می‌شود.
رئیس اوقاف‌ و امور خیریه اسدآباد خاطرنشان کرد: در طرح تربیت حافظان قرآن کریم، قرائت، حفظ، تجوید و تفسیر قرآن انجام می‌شود.
وی همچنین از اجرای طرح نشاط معنوی در طول سه ماه تابستان خبر داد و گفت: این طرح شامل برنامه‌های قرآنی از جمله قرائت، تجوید و تفسیر قرآن، کلاس‌های احکام و برگزاری اردوهای تفریحی و زیارتی است.
قبادی افزود: این طرح نیز در سطح شهر و روستاهای اسدآباد و آجین در بقاع متبرکه و مساجد انجام می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به اینکه در ایام ماه مبارک رمضان مراسم محفل انس با قرآن در مسجد جامع اسدآباد در حال برگزاری است، افزود: هر روز یک جزء از قرآن کریم توسط  قاریان برجسته شهر با استقبال خوب مردم قرائت می‌شود.
رئیس اوقاف‌ و امور خیریه اسدآباد در ادامه از حضور قاری مصری در 15 تیرماه مصادف با 19 رمضان در اسدآباد خبر داد و گفت: دعوت از این قاری مصری از سوی اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان انجام شده است.
وی افزود: همراه این قاری مصری اکیپی از صدا و سیما برای ضبط این برنامه قرآنی خواهند آمد و نیاز است مردم با نظم و ترتیب خاص در این محفل نورانی حضور یابند.
قبادی در پایان سخنانش با اشاره به اعزام دو مبلغ به دو مسجد شهر و روستای اسدآباد، افزود: این مبلغین با حضور در مساجد به صورت چهره به چهره پیرامون مسائل دینی و مذهبی سخنرانی کرده و به شبهات مردم پاسخ می‌دهند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد