همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد


  

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان خبر داد
استخدام 54 نیروی جدید در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان گفت: در آزمون جدید سال 94 از مجموع 325 نفر از پذیرفته‌شدگان 54 نیرو سهم استان خوزستان است.
حجت‌الاسلام سید لطف‌الله سپهر در حاشیه نخستین جلسه شورای اداری اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، ماه رحمت و مغفرت، به پاداش و ثواب روزه‌دار در این ماه خدا اشاره کرد و افزود: خداوند می‌فرماید، ثواب روزه و روزه‌دار در این ماه وجود خود خداوند است و هیچ چیزی با ثواب روزه‌داری برابری نمی‌کند.
وی ادامه داد: در روایتی دیگر آمده در بهشت همان ثواب و جایگاهی که برای جهاد آمده است، برای روزه و روزه‌داران وارد شده و فصل اشتراک روزه و جهاد در این است که هر دو مجاهدت است، یکی مجاهدت درون و یکی مجاهدت بیرون است.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خوزستان تصریح کرد: در واقع جهاد اکبر همان مبارزه با نفس است و بسیار سخت‌تر از جهاد اصغر یا مبارزه بیرونی است.
سپهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اقدامات صورت گرفت توسط این اداره کل در سطح استان گفت: در حوزه عمرانی و نوسازی در سال گذشته کارهای خوبی صورت گرفت که می‌توان به بازسازی و مرمت و بهسازی کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌های، شوش، آبادان، خرمشهر، دزفول، اهواز، آغاجاری، امیدیه و... اشاره کرد.
وی خاطرنشان کرد: مسئولان کتابخانه‌های عمومی شهرستان‌ها باید با کمک و همکاری فرمانداران و متدینین شهر، انجمن خیرین کتابخانه‌ساز را در شهرستان خود راه‌اندازی کنند.
سپهر بیان کرد: در آزمون جدید سال 94 از مجموع 325 نفر از پذیرفته‌شدگان 54 نیرو سهم استان خوزستان است که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد که این تعداد نیروی جوان با انگیزه، وارد مجموعه خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد