همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

زلزله نسبتا شدیدی دقایقی قبل خرم آباد را تکان داد


  

خرم آباد - زلزله نسبتا شدیدی دقایقی قبل خرم آباد را تکان داد به طوریکه بسیاری از مردم وحشت زده از خانه های خود بیرون آمدند.

مدیر کل مدیریت بحران استان لرستان در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: مطابق برآورد اولیه موسسه ژئوفیزیک این زمین لرزه با شدت۴.۳ ریشتر در خرم آباد مرکز استان لرستان به وقوع پیوست.

رضا آریایی زمان وقوع این زلزله را ساعت ۲۲ و ۳۴ دقیقه و ۹ ثانیه شامگاه امروز پنج شنبه ذکر کرد و افزود: تا کنون از این زمین لرزه خسارتی گزارش نشده است.

زلزله خرم آباد

وی عمق وقوع این زمین لرزه را چهار کیلومتر اعلام کرد و گفت: مرکز این زمین لرزه بر اساس گزارش مرکز زلزله نگاری کشوری به طول و عرض جغرافیایی ۴۸.۳۷و ۳۳.۴۲بوده است.

بنابر این گزارش استان لرستان به علت قرارگیری بر روی منطقه لرزه ای زمین ساخت زاگرس از نواحی زلزله خیز کشور است که وقوع زمین لرزه های مخرب در دره سیمره، سیلاخور و بروجرد در ادوار گذشته بهترین گواه لرزه خیزی استان لرستان است.

مطابق نظر کارشناسان بخشهای شمالی استان لرستان در مجاورت راندگی اصلی زاگرس قرار دارند و شهرستان های دورود، بروجرد، مناطق مسکونی واقع در دشت سیلاخور و بخش های جنوبی الیگودرز و شول آباد در خطر بالای زلزله قرار دارند.

نظرات 1 + ارسال نظر
reza 31 - اردیبهشت‌ماه - 1394 ساعت 23:59 http://www.tobe94.blog.ir

سلاااااااااااااااااااام.دوست عزیز من تا جایی که وقت داشتم وبتون رو خوندم...و خیلی خوشم اومد از مطالب و پست هاتون.
امیدوارم موفق باشین.
منم یه وب کوچولو دارم اگه تشریف بیارین خوشحال میشیم.
یا عی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد