همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون فنی حرفه ای در زندان بزرگ تهران


  

برگزاری آزمون فنی حرفه ای در زندان بزرگ تهران

آزمون فنی و حرفه ای رشته های خیاطی و بافت تابلو فرش با حضور ناظران و آزمون گران سازمان فنی و حرفه ای در مجتمع ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدی معاون سلامت اصلاح و تربیت مجتمع با بیان این خبر افزود: این آزمون با حضور عسگری رئیس اداره فنی و حرفه ای کهریزک و برخی ناظران و آزمونگران سازمان فنی و حرفه ای در روز جمعه 15 اسفند و در رشته های خیاطی و بافت تابلو فرش و با حضور 120 نفر از مددجویان برگزار شد.
وی هدف از برگزاری کلاسهای فنی و حرفه ای در مجتمع را  توانمندسازی زندانیان جهت اشتغال مفید پس از آزادی در جهت تأمین معاش و جلوگیری از ارتکاب جرم و عدم بازگشت به محیط زندان عنوان نمود و افزود: این کلاسها و دوره های آموزشی نقش بسزایی را در  روح و روان زندانیان در دوران محکومیت دارد
محمد بیگی، رییس اداره کارآفرینی مجتمع هم در مورد نحوه برگزاری کلاسهای آموزشی برای مددجویان گفت: مددجویان شرکت کننده در این آزمون در کلاسهای آموزشی که از مهر ماه تا اواسط بهمن ماه در مجتمع برگزار شده بود حضور داشتند.
وی اضافه کرد: در پایان این آزمون به افراد واجد شرایط که موفق به کسب نمره قبولی شده باشند گواهینامه مهارت از طرف سازمان فنی و حرفه ای اهداء خواهد شد تا بتوانند بعد از آزادی از تسهیلاتی مانند وام خود اشتغالی و تاسیس کارگاه استفاده کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد