همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تکلیف استخدام 4000 مربی فنی و حرفه‌ای مشخص شد


  

تکلیف استخدام 4000 مربی فنی و حرفه‌ای مشخص شد
با تصویب آیین نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس فنی و حرفه‌ای، بیش از 4000 مربی حق التدریسی فنی و حرفه‌ای تبدیل وضعیت شده و تکلیف استخدام آنها مشخص شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، علی ربیعی - وزیر کار - با اعلام خبر تصویب آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی،گفت: هیأت وزیران در جلسه چهارشنبه ۱۰/۱۰/۹۳ که به ریاست معاون اول رییس جمهوری برگزار شد، آیین‌نامه اجرایی قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور به رسمی و پیمانی را به تصویب رساند.
وی افزود: در این تصویب‌نامه چگونگی تغییر وضعیت استخدامی به رسمی و پیمانی تعداد 4876 نفر از مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور مشخص
ربیعی گفت: قانون تعیین تکلیف استخدامی مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در جلسه علنی ۸/۵/۱۳۹۱ مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده بود که در دولت یازدهم با جدیت پیگیری شد و پس از تهیه پیش نویس آیین نامه اجرای این قانون توسط کمیته‌های کارشناسی وزارتخانه برای تصویب هیأت دولت ارسال شد.
وی ادامه داد: آیین‌نامه مذکور پس از بررسی و تصویب در جلسات کمیته تخصصی کمیسیون اجتماعی و دولت الکترونیک به هیأت دولت ارسال و در نهایت به تصویب رسید.
به گفته وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی،روند اجرای تبدیل وضعیت مربیان حق التدریس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور توسط این سازمان تدارک دیده شده و مرحله به مرحله پیش خواهد رفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد