همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دروس دانشگاهی باید متناسب با نیاز جامعه به‌روز شوند

سرپرست دانشگاه ‌رازی:
دروس دانشگاهی باید متناسب با نیاز جامعه به‌روز شوند
سرپرست دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: اساتید باید علوم و دروس دانشگاهی را متناسب با نیاز جامعه به‌روز کنند.
به گزارش خبرنگار سرویس دانشگاهی ایسنا - منطقه کرمانشاه، دکتر محمدابراهیم اعلمی آل آقا در مراسم تجلیل از دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دانشگاه رازی با بیان اینکه در نظام فرهنگی کشور دانشگاه مکانی مقدس محسوب می‌شود، گفت: برطرف کردن کمبودها و نواقص موجود در این محیط از رسالت‌هایی است که بر دوش خادمین این مکان مقدس نهاده شده و ما نیز تمام تلاشمان را به کار گرفته ایم و پیگیر رفع این مشکلات و کمبودها هستیم و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد به‌ثمر رسیدن طرح‌هایی که باعث توانمندسازی هرچه بیشتر دانشگاه می‌شوند، باشیم.
وی اظهار کرد: یکی از محورهای اصلی در سیاست‌های وزارت علوم، اساتید دانشگاه هستند که باید به دنبال به‌روز کردن علوم دانشگاهی باشند، به طوری که دروس متناسب با نیازهای جامعه به روزرسانی شوند و موضوع دیگر نیز توجه به پژوهش‌های تقاضا محور است.
اعلمی ادامه داد: مجاهدت و سعی و تلاش دانشجویان دانشگاه رازی برای ما بسیار ارزشمند است، زیرا باوجود همه کاستی های موجود، در صحنه رقابت با دیگر دانشجویان کشور حضور چشمگیری پیدا کرده و رتبه های خوبی را نیز برای دانشگاه کسب می کنند که جا دارد به این دانشجویان پرتلاش تبریک ویژه گفت.
وی گفت: برای دانشگاه افتخار است که فرهیختگان در کل کشور تصمیم‌ساز صحنه‌های کشور باشند و این جزء آرمان‌های ما دانشگاهیان است که ان با کمک و مجاهدت شما دانشجویان بتوانیم هرچه زودتر وضعیت مناسبی را در کشور حاکم کنیم.
اعلمی آل‌آقا تصریح کرد: امیدوارم برگزاری این جلسات باعث شود، تا عزم جدی دانشجویان تقویت شود و برای ادامه دادن این مسیر علمی به شکلی بسیار جدی تر در جهت خدمت به همنوعان خود حتی لحظه ای دست از کار و تلاش علمی برندارند.
وی افزود: ما مسئولین و خدمتگزاران دانشگاهی نیز بایستی تلاش مضاعفی در جهت شکوفایی استعدادهای این نسل جوان که افتخارآفرینان کشور هستند داشته باشیم.
وی در خاتمه تاکید کرد: امیدواریم شما دانشجویان بیش از پیش در صحنه علم و اخلاق به پیش بروید و پشتیبان این محورهای اصلی در جامعه باشید و در صحنه های مختلف این نظام حضور پیدا کرده و در یک نظام اسلامی با رعایت اخلاق در مسیر مجاهدت در راه علم تلاش کنید.
در پایان این مراسم با اهداء لوح تقدیر و جوایزی از دانشجویان و دانش آموختگان ممتاز دانشگاه رازی تقدیر شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد