همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جذب کتابدار قطعی است

مختارپور:
جذب کتابدار قطعی است
دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در یادداشت هفدهم ضمن اعلام آغاز خرید منابع جدید کتاب به همت معاونت مربوط از انتشار رسمی فهرست عناوین خریداری شده برای کتابخانه ها خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، علیرضا مختارپور دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در هفدهمین یادداشت خود ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاوّل ماه و فرا رسیدن ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمّد بن عبدالله صلی الله علیه وآله و سلم، نکاتی را درباره امور اجرایی اعلام و از صدور کارت شناسایی برای تمامی کتابداران و همکاران نهاد توسط اداره کل حراست و همچنین اجرای بخشنامه مربوط به ساعات شیر و افزایش حقوق بیست درصدی حقوق نیروهای خدماتی خبر داد.
مختارپور در بخشی از این یادداشت با اشاره به اعلام خبر منتفی شدن آزمون استخدامی نهاد در سال جاری عنوان کرد: با توجّه به رشد کمّی و کیفی کتابخانه ها نیاز به جذب کتابدار قطعی است، لذا پس از رسیدگی به شکایات مربوط به آزمون قبلی و با توجّه به نیاز کتابخانه ها، آزمون های یاد شده در سال آتی برگزار می شود و حتماً با افزایش شرط سنی نگرانی متقاضیان برطرف خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به درج سامانه ثبت شکایات آزمون سال 1392 از روز دوشنبه هشتم دی ماه در پرتال نهاد، از بررسی سریع شکایات و اطلاع نتیجه آن خبر داد.
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بخش دیگری از یادداشت خود با اشاره به گلایه های بسیاری از کتابداران نسبت به حجم گسترده فهرست نویسی از انجام آن به صورت متمرکز و از آغاز سال 1394 توسط اداره کل منابع نهاد خبر داد.
مختارپور در ادامه یادداشت هفدهم خود، از تلاش اداره کل حراست در صدور کارت شناسایی برای تمامی کتابداران و همکاران نهاد خبر داد.
وی همچنین از قرار دادن بخشنامه های مربوط به هزینه مهد کودک و ساعات شیر و افزایش بیست درصدی حقوق نیروهای خدماتی در پرتال نهاد خبر داد و ابراز امیدواری کرد مدیران کل استان ها نسبت به اجرای آن با همتی شایسته اقدام نمایند.
دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور در بخش دیگری از یادداشت هفدهم ضمن اعلام آغاز خرید منابع جدید کتاب به همت معاونت مربوطه از انتشار رسمی فهرست عناوین خریداری شده برای کتابخانه ها خبر داد.
مختارپور در پایان یادداشت خود ابراز امیدواری کرد با لطف الهی و همکاری تمامی نهادهای مربوطه و مشارکت و حضور فعالانه کتابداران و سایر همکاران، حرکت نهاد به سمت تبدیل شدن به مرکزی فرهنگی و تأثیرگذار در عرصه­ کتابخوانی و ارائه­ خدمات با کیفیت به جامعه­ علاقمند به مطالعه، شتاب گیرد.
یادداشت هفدهم دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور، روز شنبه 6 دی در پرتال نهاد منتشر شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد