همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

50 پزشک عمومی در آبادان مشغول به کار هستند


 

آموزنده:
50 پزشک عمومی در آبادان مشغول به کار هستند
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: در حال حاضر 50 پزشک عمومی در مناطق مختلف آبادان مشغول فعالیت هستند.
علیرضا آموزنده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در حالی که در برخی رسانه ها عنوان شده بود که تنها پنج پزشک عمومی در آبادان مشغول فعالیت هستند، باید عنوان کنم این آمار 50 پزشک عمومی در این شهرستان را شامل می شود.
آموزنده با اشاره به آمار پزشکان متخصص شاغل در آبادان افزود: علاوه بر50 پزشک عمومی، تعداد 80 پزشک متخصص نیز در آبادان حضور دارند.
وی بیان کرد: با توجه به حضور پزشکان در بیمارستانهای منطقه تنها در هفت ماه گذشته، 74 هزار نفر در اورژانس بیمارستان آیت الله طالقانی و 105هزار نفر نیز در اورژانس بیمارستان شهید بهشتی آبادان درمان خود را پیگیری کردند.
این مقام مسئول دانشکده علوم پزشکی آبادان ادامه داد: بیش از 52 هزار نفر نیز از نیمه اردیبهشت امسال و بعد از اجرای طرح تحول نظام سلامت در مناطق تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی آبادان از کاهش میزان پرداخت این طرح بهره مند شدند و از این تعداد، 24 هزار نفر در بیمارستانهای آبادان از مزیت یاد شده طرح تحول نظام سلامت استفاده کردند.
وی با اشاره به آمار استفاده کنندگان از کاهش میزان پرداخت طرح تحول نظام سلامت در دیگر مناطق تحت پوشش این دانشکده، عنوان کرد: حدود 14 هزار نفر در ماهشهر و هندیجان، نزدیک به هشت هزار نفر در خرمشهر و شش هزار نفر نیز در شادگان با تعرفه‌های جدید در بیمارستان بستری شدند.
رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان از میزان ماموریت های انجام شده توسط فوریت های پزشکی این دانشکده گفت و افزود: از فروردین امسال تاکنون چهار هزار و 75 ماموریت توسط فوریت های پزشکی دانشکده انجام شده که از این تعداد یک هزار 32 ماموریت تصادفی و سه هزار و 43 ماموریت نیز غیرتصادفی بودند.
آموزنده با اشاره به این موضوع که به مشکلات و کمبودهای بهداشتی و درمانی منطقه واقف است، تصریح کرد: با وجود تمام مشکلات موجود، مدیریت و کارمندان دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آبادان به دنبال رساندن وضعیت درمانی منطقه به وضعیت ایده‌آل هستند.
وی در پایان گفت: در این مسیر سخت پیش روی بهداشت و درمان منطقه، منتظر شنیدن نقدهای سالم و تاثیرگذار مطبوعات و رسانه ها بوده و ایمان داشته باشید که همه آنها را با دقت بررسی می‌کنیم و امیدوار هستیم که اخباری که از این دانشکده منتشر می‌شود داری صحت و سلامت باشند تا انگیزه تلاشگران عرصه بهداشت و درمان مضاعف شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد