همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دستگیری جاعل عنوان قاضی سازمان قضایی نیروهای مسلح

  
از سوی حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح انجام شد:
دستگیری جاعل عنوان قاضی سازمان قضایی نیروهای مسلح
معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در پی دستگیری جاعل عنوان بازپرس و معاون دادستان نظامی تهران دراین‌باره به مردم هشدار داد.
به گزارش خبرگزاری میزان، محمدعلی حاجی احمدی تصریح کرد: دستگیری بسیاری از جاعلان عناوین بر اساس گزارش های مردمی بوده که حتی منجر به کشف جرایم بزرگ شده است.
معاون مدیرکل حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح در این خصوص به هموطنان توصیه کرد که تحت تأثیر ادعای افراد فرصت طلب و سودجو که با برقراری ارتباط ناسالم سعی در مخدوش کردن چهره دستگاه قضایی نیروهای مسلح دارند، قرار نگیرند.
وی یادآورشد: حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح با شماره تلفن 82902526 و نمابر 82902563 و سامانه پیامکی 50002911406 همچنین از طریق درگاه موجود در سایت سازمان قضایی نیروهای مسلح به آدرس www.imj.ir آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص جرائم مشابه است.
بر اساس گزارش حفاظت اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح، فردی که در اسفند ماه سال گذشته با مراجعه به دفتر شرکت خدمات مهندسی واقع در خیابان نیاوران تهران با ارائه کارت جعلی، خود را بازپرس و معاون دادستان نظامی تهران معرفی کرده بود، دستگیر شد.
این گزارش حاکی بر آن است که وی با اظهار این ادعا که می‌تواند در امور حقوقی با این شرکت همکاری کرده و آن‌ها را در تسریع روند رسیدگی به پرونده‌هایی که با موضوع ملک در مراجع قضایی تشکیل شده، یاری کند اقدام به کلاهبرداری از مدیران این شرکت کرده بود.
نامبرده پس از آن با ارائه احکام قضایی جعلی مدعی می‌گردد که موفق به حل مشکل پرونده‌ها شده و بابت این ادعا مبلغ 311 میلیون تومان از شرکت دریافت کرده است.
براساس این گزارش در پی شکایت مدیران این شرکت به حفاظت و اطلاعات سازمان قضایی نیروهای مسلح پیگیری‌های لازم صورت گرفته و در نهایت فرد جاعل دستگیر و به اتهام تحصیل مال از طریق نامشروع و غصب عنوان، بازداشت شد.
گفتنی است در پی بازداشت این فرد گزارش‌های دیگری نیز مبنی بر سوءاستفاده‌های مالی به مبلغ 25میلیون تومان توسط وی از یکی از شرکت‌ها به سازمان قضایی نیروهای مسلح ارائه شد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد