همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

خراسان شمالی کمترین عضو هیات علمی را در کشور دارد ‌

  
نماینده بجنورد در مجلس:
خراسان شمالی کمترین عضو هیات علمی را در کشور دارد ‌
نماینده مردم بجنورد،گرمه ،جاجرم ،مانه و سملقان و راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر در بین استان‌های کشور خراسان شمالی دارای کمترین عضو هیات علمی است.
موسی الرضا ثروتی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا) منطقه خراسان شمالی‌، اظهار کرد: باید با تلاش مسئولان میزان جذب و ماندگاری اعضای هیات علمی در استان افزایش یابد.
وی با بیان این که استان به لحاظ رشته‌های موجود در تحصیلات تکمیلی عقب است، ادامه داد: پیگیری‌های فراوانی برای راه‌اندازی نمایندگی دانشگاه تهران در استان انجام شده است، اما هنوز با عدم همکاری مسئولان استانی موفقیتی در این طرح به دست نیامده است.
ثروتی با ذکر این که باید شرایط توسعه رشته‌های موجود در دانشگاه‌ها در استان فراهم شود، افزود: خراسان شمالی در کشور دارای کمترین رشته و تعداد دانشجو در دانشگاه دولتی است.
وی با اشاره به این که خراسان شمالی در تعداد دانشجو و رشته‌ها موجود در دانشگاه‌های خود ‌از میانگین کشوری عقب است، خاطر نشان کرد: باید در استان بیش از شش هزار دانشجو در دانشگاه دولتی داشته باشیم‌، اما هم اکنون دو هزار و 700 دانشجو در دانشگاه دولتی استان مشغول به تحصیل هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد