همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

لزوم فعال شدن آموزشگاه‌های آزاد در آزمون‌های بین‌المللی


  

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مطرح کرد
لزوم فعال شدن آموزشگاه‌های آزاد در آزمون‌های بین‌المللی
رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای با اشاره به لزوم فعال شدن آموزشگاه‌های آزاد در برگزاری آزمون‌های بین‌المللی برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور، از پیگیری سازمان برای افزایش کمک‌های فنی و اعتباری به آموزشگاه‌های آزاد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای، نشست معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با جمعی از مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد استان تهران برگزار شد.
کورش پرند در ابتدای نشست مذکور بیان داشت: ضروری است آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد برای اتصال زنجیره آموزش‌های مهارتی به اشتغال، مشارکت فعال داشته باشند.
رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور با اشاره به مشارکت آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد در برنامه‌های بین‌المللی سازمان بیان داشت: یکی از برنامه‌های سازمان، برگزاری آزمون‌های بین المللی برای اعزام نیروی کار به خارج از کشور است که آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد باید در این زمینه فعال شوند.
وی گفت: آموزش مربیان ارشد آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در حوزه های مختلف توسط مربیان خبره بین‌المللی برنامه ریزی شده است و در این راستا مدیران آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد باید نیاز خود را برای دوره‌های آموزشی اعلام کنند.
به گفته وی، برگزاری این دوره‌ها می‌تواند در موفقیت آموزشگاه ها و حضور موثر در بازار کار تاثیر بالایی داشته باشد.
پرند با اشاره به آموزش های مجازی و الکترونیکی در سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بیان داشت: این سازمان در موضوع آموزش‌های مجازی و الکترونیکی برنامه‌ریزی کرده است و برای تهیه محتوای دوره‌های الکترونیکی باید آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد مشارکت داشته باشند.
وی در پایان از پیگری سازمان در افزایش کمک‌های فنی و اعتباری به آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای آزاد برای توسعه این آموزشگاه‌ها خبر داد.
بنا براین گزارش، گفتگو و هم‌اندیشی آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد با رییس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور، شناخت اهداف و برنامه‌های سازمان، تشکیل کارگروه‌های تخصصی برای بررسی مشکلات آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای آزاد و ارائه راهکارهای عملیاتی و اجرایی، توسعه و مشارکت بخش خصوصی، توانمند سازی بخش خصوصی در توسعه آموزشگاه های فنی و حرفه‌ای آزاد و ... از اهداف برگزاری این نشست بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد