همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه نقل و انتقالات دانشگاه آزاد

ورود به سایت از اینجا



شرایط عمومی و تعهدات دانشجویان
ثبت درخواست انتقال یا میهمانی کلیه دانشجویان متقاضی فقط از طریق سامانه نقل و انتقالات دانشجویی امکان پذیر است.
ثبت درخواست در هر ترم فقط یکبار امکان پذیر می باشد.
در صورت تأیید نهایی امکان ویرایش درخواست وجود نخواهد داشت.
پس از ثبت درخواست، هزینه بررسی مسترد نخواهد شد.
ثبت درخواست در سامانه به منزله موافقت با انتقال یا میهمانی نمی باشد.
در صورت اثبات عدم صحت مدارک ارسالی متقاضی در هر مرحله از تحصیل، درخواست وی لغو و مطابق با آیین نامه انظباطی در این خصوص صدور رأی خواهد شد.
.ثبت درخواست در نیمسال دوم سال تحصیلی 94-93 فقط از تاریخ 93/09/15 لغایت 1393/09/30 میباشد.
ثبت درخواست میهمانی - انتقال دارای هزینه بررسی مدارک می باشد.
ثبت درخواست انتقال فقط یکبار در طول تحصیل امکان پذیر است.
با توجه به اینکه کلیه درخواست ها توسط سامانه کنترل و پردازش می شود، مراجعه حضوری به واحدهای دانشگاهی و سازمان مرکزی تأثیری در تغییر وضعیت درخواست دانشجو نخواهد داشت.
توصیه می شود قبل از پرداخت هزینه و ثبت درخواست، آیین نامه نقل و انتقال دانشجویی را به دقت مطالعه و نسبت به تهیه فایل مدارک مورد نیاز مواد انتخابی خود با توجه به جدول 5، آیین نامه اقدام نمایید.
امکان ثبت درخواست برای دانشجویان جدید الورود وجود ندارد.(به استثناء مواد 2, بند 2-3 از ماده 3 و ماده 9 مذکور در آئین نامه)
ثبت درخواست برای دانشجویان دوره دکتری تخصصی ممنوع می باشد (به استثناء متقاضیان واجد شرایط ماده 2 (شاهد و ایثارگران، درصورت عدم استفاده از این سهمیه در سایر مقاطع تحصیلی).
نقل و انتقال دانشجویان واحدهای بین الملل و برون مرزی طبق آیین نامه ممنوع است.
انتقال یا میهمانی دانشجویان در صورت نداشتن منع آموزشی و تأیید صحت مدارک و مستندات ارسالی دانشجو توسط واحد دانشگاهی امکان پذیر است.
با توجه به وجود مشکلات احتمالی نظیر مغایرت و ... حتی الامکان از به تعویق انداختن ثبت درخواست خود به روزهای پایانی خودداری نمایید.
انتقال دانشجو در تمامی مواد آیین نامه در نیمسال آخر تحصیل ممنوع می باشد.
انتقال و میهمانی دانشجویان مقاطع ارشد و دکتری در صورت احراز شرایط آیین نامه و وجود رشته، مقطع و گرایش تحصیلی در واحد دانشگاهی مقصد و احراز شرایط آیین نامه امکان پذیر است.
نقل و انتقال دانشجویان واحدهای الکترونیکی ممنوع می باشد.
توصیه می شود حتی الامکان از انتخاب واحدهای دانشگاهی شهرهای تهران و کرج به عنوان مقصد، با توجه به ظرفیت محدود خودداری نمایید.
با توجه به مفاد تفاهم نامه فیمابین، ثبت درخواست فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی، حداکثر تا پایان ترم اول پس از اعلام نتیجه داوطلب امکان پذیر می باشد.
ثبت درخواست فرزندان اعضای هیئت علمی دانشگاههای دولتی، با توجه به عدم تفاهم نامه، در مقطع کارشناسی ارشد ممنوع می باشد.
دانشجویانی که دارای شرایط مندرج در آئین نامه نقل و انتقال نبوده ولی بنا به دلایل مشکلات خاص یا مسائل پیش بینی نشده در آئین نامه متقاضی میهمانی می باشند لازم است درخواست خود را از لینک زیر در سامانه ثبت فرمایند. بدیهی است درصورت موافقت با میهمانی این دانشجویان، مراتب از طریق اطلاعات تماس دریافتی، به ایشان ابلاغ می گردد.
تمام مطالب فوق را مطالعه و تأیید می نمایم