همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

در خواست تبلیغ در سایت همیار آنلاین

 استخدام جدید 93=استخدام دربانک صادرات ایران

برای تبلیغ در هر زمینه ای و در هر نوع چه به صورت متنی و چه تصویری 

و به صورت  رایگان


 فرم با کلیک بر اینجا پر کنید


برای تهیه نرم افزار های زیر  با 9384163692تماس بگیرید

1-نرم افزار علف های هرز با آرشیو کامل تصاویر و جزییات کامل گیاهان شامل باریک برگ و پهن برگ

2-نرم افزار سوالات کارشناسی ارشد سال 79تا93 رشته های کشاورزی 24 گرایش ارشد کشاورزی

به علاوه پی دی اف سوالات ارشد سال های ۸۶تا۸۸ کلیه رشته های ارشد سراسری

3-سی دی پرورش قارچ صدفی به همراه جزوه کامل آن

4-فرهنگ لغت کشاورزی و منابع طبیعی با ویرایش جدید

5-نمونه سوالات دانشگاهی کشاورزی و جزوات

مدیریت آسان کافی‌نت
دقیق، سریع، مطمئن

برای راه‌اندازی یک کافی‌نت به نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای مختلفی نیاز است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نرم‌افزاری برای مدیریت کاربران، کنترل حساب آنها و محدود کردن بخش‌های مختلف سیستم‌عامل برای حفظ امنیت آن است. در این شماره به معرفی یکی از کامل‌ترین نرم‌افزارها مخصوص این کار می‌پردازیم. نام این نرم‌افزار ‌Antamedia Internet Cafe‌ است که یکی از نرم‌افزارهای مجموعه قدرتمند آنتامدیا به‌شمار می‌آید (در شماره 172 نیز برنامه ‌Antamedia HotSpot Billing‌ آن را معرفی کردیم.) ‌ ‌


نرم‌افزار کافه اینترنت برنامه‌ای بسیار کامل برای کنترل زمان و مدیریت پهنای باند در میان رایانه‌ها و بازی‌های شبکه است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا به آسانی مشتریان خود را مدیریت و تنظیمات امنیتی دلخواه را اعمال کند و گزارش‌های آماری مختلفی را در اختیار بگیرد. با کمک این برنامه نه‌تنها تمام کارها به‌طور خودکار صورت می‌گیرد و نیازی به مداخله کاربر نیست، بلکه میزان درآمدهای وی نیز به‌طور دقیق محاسبه می‌شود.

سرور مرکزی

این نرم‌افزار به دو برنامه کوچک‌تر تقسیم شده که یکی از آن‌ها نسخه مربوط به سرور و دیگری نسخه کاربر است. در نسخه سرور که ‌باید روی رایانه مدیر سیستم نصب شود، امکاناتی همچون نظارت بر رایانه کاربران، کنترل زمان، حفظ اطلاعات کاربران، تنظیمات امنیتی و گزارش‌های لحظه‌به‌لحظه در اختیار قرار می‌گیرد.

کاربر

بخشی دیگر از این برنامه، نسخه مخصوص کاربر است. این نسخه باید روی تمام رایانه‌هایی که در اختیار کاربران و مشتریان قرار می‌گیرد، نصب شود. پس از نصب این برنامه با روشن شدن رایانه و فعال شدن نرم‌افزار، تنظیمات امنیتی، رایانه را تحت پوشش خود قرار می‌دهد و سیستم‌عامل به‌طور کامل قفل می‌شود. در این حالت صفحه ورود به سیستم نرم‌افزار کافه اینترنت فعال شده و با ورود نام‌کاربری و رمز عبور، به مشتریان اجازه استفاده از رایانه را می‌دهد.

برترین‌ویژگی‌ها

امنیت:‌ ‌ممانعت از اجرای فرمان ‌Ctrl+Alt+Del‌ و دیگر کلیدهای سیستمی، عدم نمایش درایو‌های هارد‌دیسک، ممانعت از دسترسی به تنظیمات مرورگر، کنترل پنل و هر بخش دیگری که مدیریت کند و همچنین قفل صفحه‌نمایش هنگام عدم استفاده از رایانه، برخی از امکانات امنیتی موجود در این برنامه است.

کنترل از راه دور:‌ ‌انجام اموری مانند قفل و باز کردن رایانه کاربران، خاموش کردن یا راه‌اندازی مجدد آن‌ها و حتی مشاهده دسکتاپ به‌طور زنده توسط سرور مرکزی را شامل می‌شود.

قیمت‌‌‌‌‌گذاری:‌ ‌تعیین قیمت‌ها در این برنامه بسیار ساده و انعطاف‌پذیر است.

با کمک این برنامه می‌توان به‌روش‌های مختلف خدمات ارائه شده را بر حسب زمان، قیمت‌گذاری و میزان درآمدها را مدیریت کرد. همچنین با کمک این برنامه می‌توان قیمت‌های مختلفی را برای استفاده از اینترنت، گیم‌نت یا دیگر کارها در نظر گرفت تا بدین ترتیب کاربرانی که از رایانه برای انجام امور روزمره مانند تایپ بهره‌مند می‌شوند، هزینه متفاوتی را نسبت به کاربرانی که برای استفاده از اینترنت رایانه را در اختیار می‌گیرند، بپردازند.

بلیت‌های اعتباری:‌ ‌کارت‌های اعتباری مترو را دیده‌اید؟ این نرم‌افزار نیز به شما این امکان را می‌دهد تا بلیت‌های اعتباری ایجاد کرده و آن را در اختیار مشتریانتان قرار دهید. با ایجاد بلیت اعتباری، مشتریان می‌توانند با ورود نام‌کاربری و رمز عبور، به‌میزان اعتباری که در اختیار دارند، از رایانه‌ها استفاده کرده و در صورت نیاز نیز اعتبار خود را افزایش دهند. همچنین در این بلیت‌ها امکان مشخص کردن تاریخ انقضا نیز وجود دارد. به‌عنوان مثال می‌توان بلیتی ایجاد کرد که به مقدار 50000 ریال اعتبار دارد و مدت زمان اعتبار آن نیز پس از اولین استفاده 6 ماه است.

گزارش‌گیری:‌ ‌مشاهده میزان درآمد حاصله از هر رایانه، کاربر یا سرویس در قالب فایل‌هایی با فرمت ‌.pdf, .html, .csv‌ یا .txt‌‌ از امکانات بخش گزارش‌گیری این نرم‌افزار است. همچنین امکانات دیگری همچون ارسال گزارش به نشانی ایمیل و یا مشاهده گزارش از سراسر دنیا توسط شبکه اینترنت از دیگر قابلیت‌های این بخش است.

مدیریت فروش محصولات:‌ ‌قصد دارید در کنار این سرویس‌ها به مشتریان خود آب‌میوه، سی‌دی‌های نرم‌افزاری و سخت‌افزارهای مختلف نیز بفروشید؟ با کمک این برنامه می‌توانید فروش این‌گونه محصولات را نیز کنترل کرده و صورت‌حساب مشتریانتان را به‌صورت یک‌جا در اختیارشان قرار دهید. همچنین با این برنامه مشتریان می‌توانند از پشت رایانه‌ای که در اختیار دارند، محصولات درخواستی خود را سفارش دهند.

سفارش بی دردسر:‌ ‌اگر صاحب رستورانی هستید و قصد دارید سفارش‌های دریافتی را به‌طور مستقیم و بدون دخالت پرسنل رستوران از مشتریان خود دریافت کنید، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید. در این صورت با گذاشتن یک رایانه روی هر میز، مشتریان می‌توانند لیست تمام غذاها و خدمات ارائه شده را مشاهده کنند و با چند کلیک ساده سفارش خود را بفرستند.

چند زبانه:‌ اگر می‌خواهید از این برنامه در اماکن توریستی استفاده کنید، نگران زبان‌های مختلف مشتریان خود نباشید. نرم‌افزار کافه اینترنت با پشتیبانی از 30 زبان مختلف، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا قبل از ورود به سیستم زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند تا تمام بخش‌های نرم‌افزار و پیام‌های آن را به‌زبان دلخواه خود مشاهده کنند. همچنین قابلیت تغییر پوسته نرم‌افزار نیز از دیگر امکانات این برنامه است.

امکانات دیگر

به‌روز‌رسانی خودکار نرم‌افزارهای نصب شده روی رایانه کاربران با یک کلیک، ثبت تمام تغییرات رخ داده روی تنظیمات نسخه سرور و کاربر و ارائه گزارشی در این زمینه، عدم کسر اعتبار از مشتریان در صورت بروز قطع‌شدگی ارتباط با سرور یا خاموش شدن ناگهانی رایانه آنها، نمایش بنرهای تبلیغاتی، راهنما یا قوانین استفاده از رایانه به مشتریان پس از ورود آن‌ها به سیستم، گفتگوی آنلاین مشتریان با مدیر سیستم یا با دیگر مشتریان حاضر در محل، مدیریت بلندی صدا در سیستم‌عامل کاربران توسط مدیر سیستم و تغییر رایانه کاربر و انتقال حساب کاربر از رایانه قبلی به رایانه جدید از دیگر قابلیت‌هایی است که با این نرم‌افزار در اختیار شما قرار می‌گیرد. قیمت نسخه استاندارد این نرم‌افزار حدود 180 دلار است. نسخه محدود آن برای استفاده رایگان را می‌توانید از نشانی زیر دریافت کنید:

http://www.antamedia.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد