همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نحوه استخدام در شهرداری‌ها ساماندهی شود


  

نحوه استخدام در شهرداری‌ها ساماندهی شود
شهردار رودسر با انتقاد از بی‌نظمی در سیر مراحل آزمون‌های استخدامی سال‌های گذشته، گفت: استخدام در شهرداری‌ها ساماندهی شود.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، خداداد قنبرزاده در نشست شهرداران گیلان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید از لحاظ مالی تقویت شوند، اظهار کرد: در تلاش هستیم برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها از منطقه آزاد انزلی ماشین‌آلات شهری خریداری کنیم.
وی با اشاره به خریداری 4میلیارد ریال ماشین‌الات سنگین برای شهرداری رودسر، گفت: این شهرداری در مواقع بحران و برای ارائه خدمات به این تجهیزات نیاز داشت.
شهردار رودسر با بیان اینکه آزمون استخدامی شهرداری‌های گیلان از پنج سال پیش تا کنون با مشکلات زیادی برای داوطلبان همراه بوده، گفت: باید این آزمون‌ها ساماندهی شود.
قنبرزاده با بیان اینکه استخدام در شهرداری‌ها باید منظم و قانونمند دنبال شود، تصریح کرد: استخدام‌ها باید بر راساس ساختار سازمانی در شهرداری‌ها و با آزمون اجرایی شود.
وی با تأکید بر ضرورت حمایت حاکمیتی از شهرداران، خاطرنشان کرد: حقوق کارکنان شهرداری پایین بوده و قابل قیاس با بسیاری از سازمان‌ها و نهادها نیست.
شهردار رودسر با اشاره به طرح مدیریت یکپارچه شهری، افزود: این طرح سبب تسریع در توسعه شهرها می‌شود و ارائه خدمات به شهروندان را راحت‌تر می‌کند.
قنبرزاده با اشاره به مشکلات قضایی شهرداری‌ها، گفت: شهرداری‌ها نیازمند حمایت حقوقی بیشتری هستند و باید قوانین جدیدی در این حوزه  تدوین و تصویب شود.
وی با بیان اینکه حجم مطالبات و خواسته‌های بحق مردم  از شهرداری‌ها زیاد است، گفت: شهرداری‌ها باید حمایت مالش شوند و همکاری نزدیک مردم با مسئولان عامل توسعه شهری است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد