همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بیمارستان امام بروجرد به دستگاه 'وایداس' مجهز شد


  مدیرعامل مجمع خیران سلامت بروجرد گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) بروجرد به دستگاه 'وایداس' مجهز شد.

'مجتبی خجسته' در گفت وگو با ایرنا افزود : برای خرید دستگاه'وایداس' افراد خیر بروجردی مبلغ 950میلیون ریال هزینه و آن را در اختیار بیماران قرار داده اند.

وی افزود: این دستگاه قابلیت انجام 100 نوع آزمایش را دارد و برای بیمارانی که سکته قلبی و یا مغزی کرده اند ، سریعا آزمایشات آنها توسط این دستگاه صورت می گیرد.

خجسته افزود: این دستگاه در استان لرستان تنها در یک بیمارستان استان وجود دارد و بروجرد اولین شهرستانی است که این دستگاه را در بیمارستان دارد.

وی به دستگاه دیگری که خیرین بروجردی خریداری کرده اند اشاره کرد و گفت : دستگاه شنوایی سنجی نوزادن نیز دستگاه دیگری است که خیرین این دستگاه را با هزینه 87 میلیون ریال خریداری کرده اند و دربیمارستان چمران قرار داده اند.

وی با اشاره به وضغیت اورژانس نیمه کاره بیمارستان چمران بروجرد، افزود: این اورژانس که ویژه مواقع بحران است هم اکنون با 60درصد پیشرفت فیزبکی درحال تکمیل است.

وی گفت: این اورژانس به صورت نیمه کاره مدتها رها شده بود که از تاریخ اول مهر ماه سال جاری کار تکمیل آن توسط خیران آغازشده و همچنان ادامه دارد و سال 94 به صورت 100 درصد تکمیل و به اتمام خواهد رسید.

به گفته وی برای تکمیل این اورژانس دو میلیارد و 500میلیون ریال هزینه خواهد شد.

خجسته همچنین از اقدامات پیگیری های لازم برای احداث دانشگاه علوم پزشکی در بروجرد توسط خیرین خبر داد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد