همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

رئیس شبکه بهداشت بروجرد: مراکز درمانی بروجرد با کمبود پزشک روبه‌رو است


   رئیس شبکه بهداشت بروجرد گفت: مراکز درمانی بروجرد با کمبود پزشک عمومی و متخصص روبه‌رو شده است و این کمبود در روستاهای این شهرستان به وضوح دیده می‌شود.

محسن صیرفی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: بیمارستان‌های بروجرد از نظر فضای درمانی برای جمعیت 400 هزار نفری بروجرد مطلوب نیست و این شهرستان نیازمند بیمارستان‌هایی با استانداردهای لازم درمانی است.


وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد با کمبود پزشک متخصص و عمومی روبه‌رو شده است افزود: مراکز درمانی بروجرد با کمبود پزشک عمومی و متخصص روبه رو شده است و این کمبود در روستاهای این شهرستان به وضوح دیده می‌شود.

رئیس شبکه بهداشت بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر مراکز درمانی بروجرد  نیازمند 10 پزشک عمومی  هستند که به استاندارد لازم برسند و در پزشک متخصص نیاز در هر رشته پزشکی حداقل به 2 پزشک متخصص نیاز است.

وی با اشاره به کمبود پزشک در بروجرد خاطرنشان کرد: بروجرد در زمینه پزشک قلب و عروق، جراح مغز و اعصاب، داخلی، ارتوپدی و پزشک اورژانس بیمارستان‌ها با کمبود روبه رو است.

صیرفی با اشاره به طرح سلامت بیان کرد: یک میلیارد تومان اعتبار در طرح بسته هتلینگ درمانی به روستاهای بروجرد اختصاص یافت که با اجرای این طرح امکانات و وسایل بهداشتی در اختیار روستاهای بروجرد قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت بروجرد عنوان کرد: بودجه اعتبارات بسته هتلینگ کاملا مشخص نشده است فقط درباره روستاهای بروجرد بودجه مشخص شده است.

صیرفی با اشاره به بسته هتلینگ در هزینه‌های بیمارستانی اظهار کرد: براساس این بسته مبالغی برای تجهیز و رنگ آمیزی در اختیار هتلینگ مراکز درمانی قرار می‌گیرد.

رئیس شبکه بهداشت بروجرد افزود: این طرح  در مناطق محروم به اجرا در می‌آید و مبالغی به پزشکان داده می‌شود تا خدمات آن‌ها به نحو عالی صورت گیرد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد