همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فعالیت وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در دولت یازدهم پنج برابر افزایش یافت


  قائم مقام وزیر:     
فعالیت وزارت تعاون،کارورفاه اجتماعی در دولت یازدهم پنج برابر افزایش یافت     
قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت : میزان فعالیت بخشها و سازمانها و دستگاههای اجرایی تابعه این وزارتخانه در دولت تدبیر و امید در مقایسه با قبل از آن پنج برابر افزایش یافت.
به گزارش ایرنا 'سید ابوالحسن فیروز آبادی' روز سه شنبه در مراسم گشایش همایش فرماندهان بسیج دستگاههای اجرایی تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مشهد افزود: افزایش روحیه تعاون و همدلی بین کارگر و کارفرما از نتایج مهم اقدامات و جهت گیری های این وزارتخانه در سطح کشور است.
وی ادامه داد: در شرایط کنونی با وجود مشکلات اقتصادی در جامعه، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حد توان خود تلاش می کنند که عدالت محوری اساس فعالیتهایش در ابعاد مختلف باشد که این خود نتایج بسیار مثبتی به دنبال خواهد داشت.
فیروز آبادی یادآورشد: میزان سطح امید به زندگی در ایران به برکت نظام جمهوری اسلامی و خدمات بخشهای مختلف طی چند سال گذشته از 55 به 72 سال افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: بر اساس نظر سنجی و بررسی های انجام شده میزان امید به زندگی در یک استان غنی کشور در مقایسه با استان فقیر از جمله در روستاها 9 سال بیشتر و درصد با سوادی شش سال جلوتر است.
فیروزآبادی با اشاره به ترفندهای مختلف دشمنان و عوامل سرسپرده آنها بر علیه نظام جمهوری اسلامی خواستار افزایش هوشیاری عمومی جامعه در سایه رهنمودهای رهبر معظم انقلاب نسبت به این توطئه ها شد و نقش بسیجیان را در بصیرت افزایی در این زمینه و دفاع از آرمانهای نظام بسیار مهم و حساس دانست.
قائم مقام وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی گفت: هنوز هم نظیر ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیش از 98 درصد ملت ایران معتقد به نظام جمهوری اسلامی هستند.
وی گسترش روحیه وحدت و همدلی را از نیازهای اساسی جامعه دانست و گفت: این روحیه در بین ملت ایران در سایه عنایات خداوند، بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبرمعظم انقلاب در برابر ترفندهای دشمنان حفظ شده است.
وی گفت: آمریکا و دشمنان که گسترش فرهنگ و تعالیم اسلامی و بویژه تشیع در منطقه و جهان را مغایر سیاستهای خصمانه خود می بینند، هزینه های هنگفتی را طی سنوات گذشته برای مقابله با این تفکر اسلامی انجام دادند.
به گفته قائم مقام وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عربستان سعودی 40 میلیارد دلار برای راه اندازی گروههای تروریستی نظیر داعش در منطقه صرف کرده است.
دومین گردهمایی فرماندهان بسیج دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با حضور 300 نفر به مدت یک روز در محل هتل مشهد طرقبه شهرستان طرقبه و شاندیز در حال برگزاری است.
تجدید میثاق با آرمان های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدا، تبیین سیاست های سازمان بسیج مستضعفین در خصوص پایگاه های بسیج ادارات و سازمان های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، همگرایی و همسویی بین بسیج سازمان های تابعه وزارتخانه و تقدیر از فرماندهان بسیج موفق این وزارتخانه از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

مجموعه های آموزشی مناسب برای کارجویان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد